-
تاریخ انتشار: 1402/10/20 11:44
ملیکا محمدی | بهناز طاهرخانی
کد خبر: 126474

بهناز طاهرخانی و یک یک واقعیت تکان دهنده و باورنکردنی | کاپیتان از مرگ ملیکا محمدی خبر ندارد

خیلی سخت و تکان دهنده است، کاپیتان تیم ملی فوتبال از درگذشت ملیکا محمدی بی خبر است.

به گزارش رصدورزشی - ملیکا محمدی بازیکن 23 ساله تیم ملی بود که در روزهای نخست دی ماه در سانحه رانندگی درگذشت. در آن سانحه رانندگی علاوه بر ملیکا محمدی دو بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال بانوان یعنی زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی (کاپیتان تیم ملی) هم حضور داشتند. حالا خبر می رسد که بهناز طاهرخانی از درگذشت ملیکا محمدی بی خبر است. ملیکا محمدی و بهناز طاهرخانی دوستانی صمیمی برای یکدیگر بودند. ملیکا محمدی و کاپیتان تیم ملی در خاتون بم هم همبازی بودند.

خودروی کرایه ای حامل این سه ملی پوش یک تیبا بود که به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی واژگون شد. زهرا خواجوی که از ناحیه لگن آسیب دیده بود می داند که چه بلایی سر ملیکا محمدی آمده است. اما بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی به دلیل اینکه ضربه مغزی شده و چندان هوشیار نیست از درگذشت دوست صمیمی خود ملیکا محمدی بیخبر است.

بهناز طاهر خانى هنوز تا امروز يعنى بيستم دى ماه و هفده روز بعد از درگذشت مليكا محمدى از وقوع اين اتفاق تلخ خبر ندارد و به خواست پزشكان معالج به او خبرى گفته نشده و نبايد گفته شود، چون هر شوكى با توجه به خونريزى مغزى و لخته خونى كه در سر او وجود داشته برايش مناسب نيست.

این خبر بسیار تلخ و تکان دهنده است. نکته منفی دیگر این است که بهناز طاهرخانی در صورت بهبود شاید به این زودی نتواند به فوتبال برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27a7pn