شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 02:39
کد خبر: 6576

اخبار لحظه به لحظه از راهپیمایی ۲۲ بهمن + تصاویر

​ مراسم راهپیمایی 22 بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از تسنیم: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود. 

 

در تهران پیش از آغاز رسمی مراسم  و به‌رغم برودت هوا، مردم انقلابی تهران در مسیرهای 12گانه حضور یافته‌اند.

 

 

 

راهپیمایی عظیم 22 بهمن از دیار "حاج قاسم" آغاز شد

‌راهپیمایی باشکوه و عظیم 22 بهمن از کرمان دیار حاج قاسم همزمان با سراسر کشور و با شعار «مرگ بر آمریکا» با حضور گسترده مردم از چهارراه طالقانی آغاز شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، محمدجواد فدائی استاندار کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران ارشد استان، خانواده معظم شهدا نیز در این مراسم حضور داشتند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه عکس‌هایی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت خود را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان دادند.

مردم استان کرمان همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز 22 بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند و نشان دادند که را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده اجازه نمی‌دهند علم مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بر زمین بماند.

 

 

 

فریاد مرگ بر آمریکا در پایتخت وحدت طنین‌انداز شد

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دقایقی پیش با طنین‌انداز شدن شعار دشمن‌شکن الله اکبر در آسمان سیستان و بلوچستان سرزمین نخل و آفتاب آغاز شد.در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت 8:30 صبح امروز تجمع پرشوری در میدان آزادی محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت 9 صبح آغاز شده است.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند. راهپیمایان در شهرهای مختلف استان با سر دادن شعارهای استکبارستیزانه خواهان خروج کشورهای استکباری از منطقه هستند.

مردم سیستان و بلوچستان با وجود همه فشارهای اقتصادی و مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، با حضور گسترده آمده‌اند تا نشان دهند در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.‌

 

 

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان گیلان آغاز شد؛ تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب زیر بارش شدید برف

مردم مؤمن، شهیدپرور و ولایتمدار استان گیلان صبح امروز و از نخستین ساعات اعلام شده زیر بارش شدید برف و با وجود سرمای شدید به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با امام امت، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

گیلانی‌ها امروز در جای جای این استان سرسبز و شهیدپرور به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آمدند تا به دشمنان انقلاب نشان دهند که اگر به‌جای برف، سنگ هم از آسمان ببارد آنها دست از ولایت نخواهند کشید و هیچ‌گاه آرمان‌های انقلاب و عهدی که با امام خمینی(ره) بستند را فراموش نخواهند کرد.

در بین اقشار مختلف مردم چهره جوانان و نسل جدید انقلاب بیش از همه توجهات را به خود جلب می‌کند و فرزندان ایران با وجود آن که زمان انقلاب را درک نکردند اما با شور و عشقی وصف ناشدنی زیر بارش شدید رحمت الهی به میدان آمدند تا به رهبر معظم انقلاب نشان دهند که همانند رزمندگان دفاع مقدس حاضرند برای نظام جانفشانی کنند.

مردم گیلان با در دست داشتن نوشته‌هایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» عزت، استقلال، شجاعت، تقوا، اخلاص، ایمان، ولایتمداری و جان برکفی خود برای ولایت را به رخ دشمنان می‌کشند.

به‌راستی که این مردم با ایمان و صبور چیزی از امت رسول‌الله(ص) در صدر اسلام کم ندارند و با وجود مشکلات اقتصادی همواره با بصیرت کامل دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و در میدان حاضر می‌شوند تا مبادا دشمنان داخلی و خارجی فرصتی برای عرض اندام پیدا کنند.

گیله‌مردان و گیله‌زنان غیور بار دیگر ثابت کردند که همچون میرزا کوچک جنگلی تا پای جان دست از اسلام برنخواهند داشت و فتنه‌گران داخلی را از رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام می‌گذارند و اجازه نخواهند داد که خاطر مقام معظم رهبری حتی برای لحظه‌ای مکدر شود.

 

 

 

درحال تکمیل...


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39m8w4