یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/27 07:56
استقلال و پرسپولیس |استادیوم‌های استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 124792

درد مشترک استقلال و پرسپولیس | بلایی که سر یحیی و نکونام آمد

مالکیت دو استادیوم شهید کاظمی که دراختیار تیم پرسپولیس بود و استادیوم امام رضا که به استقلالی‌ها اختصاص داده شده بود از این دو باشگاه گرفته شد.

به گزارش رصد ورزشی :چرا استادیوم‌های استقلال و پرسپولیس از آن‌ها گرفته شد؟مالکیت دو استادیوم شهید کاظمی که دراختیار تیم پرسپولیس بود و استادیوم امام رضا که به استقلالی‌ها اختصاص داده شده بود از استقلال و پرسپولیس گرفته شد.


سال‌ها پیش با اعلام شهرداری تهران استادیوم شهید کاظمی تحویل تیم پرسپولیس و استادیوم امام رضا تحویل استقلالی‌ها شد. پرسپولیسی‌ها استادیوم شهید کاظمی را به محل تمرین تیم تبدیل کردند و استادیوم امام رضا هم به تیم‌های پایه استقلال اختصاص داده شد. این واگذاری ۵ ساله بود و حالا شهرداری تهران مالکیت این دواستادیوم را به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده است. دلیل واگذاری هم این است که شهرداری تهران طی تهاتر با وزارت ورزش و جوانان می‌خواهد از بخشی از محوطه استادیوم تختی تهران برای یک پروژه ملی استفاده کند.

با وگذاری مالکیت استادیوم شهید کاظمی و استادیوم امام رضا به وزارت ورزش و جوانان این وزارت ورزش و جوانان است که برای آینده این تیم دو استادیوم تصمیم گیری خواهد کرد. از آنجایی که وزارت ورزش و جوانان مالک واقعی این دو باشگاه است به نظر تا زمان واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی اجازه می‌دهد آنها از استادیوم‌های مورد اشاره استفاده کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ww67r