شنبه 17 شهریور 1403 - 07 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/01 04:43
استقلال | پرسپولیس
کد خبر: 125098

حواس پرسپولیس به بازی استقلال | پرسپولیس در ریاض پیگیر آبی ها

بی شک یک چشم پرسپولیسی ها در ریاض به بازی استقلال و ذوب آهن است.

به گزارش رصد ورزشی : پرسپولیس پس از استقلال دوم است و اعضای پرسپولیس امیدوار به امتیاز از دست دادن استقلال هستند. بی شک یک چشم پرسپولیسی ها در ریاض به بازی استقلال و ذوب آهن است.در حالی که پرسپولیس روز دوشنبه 6 آذر در عربستان به مصاف النصر پر ستاره می رود، درچارچوب هفته یازدهم لیگ دو تیم استقلال و ذوب آهن روز شنبه 4 آذر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم صف آرایی می کنند.

تقابل تیم های اول و دوم جدول بی شک برای پرسپولیس تعیین کننده است. اگرچه شکست ذوب آهن در این بازی به نفع پرسپولیس است اما امیدواری اصلی سرخ پوشان به شکست حرف دیرینه شان در اصفهان است. نتیجه ای که اصلا دور از انتظار نیست و ذوبی ها با محمد ربیعی نشان داده اند این فصل نسبت به فصل های گذشته به مراتب خطرناک تر هستند.

شاید در شروع فصل قابل پیش‌بینی بود که محمد ربیعی از ذوب‌آهن تیم خوبی بسازد اما کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم بعد از ۱۰ هفته با جمع آوری 18 امتیاز در مکان دوم جدول قرار بگیرد. اگرچه تعداد بازی‌های ذوب آهن با سرخابی ها مساوی نیست و گاندوها یک بازی بیشتر از استقلال و پرسپولیس انجام داده اما آن ها در ورزشگاه فولادشهر به هیچ چیز جز پیروزی و کسب سه امتیار فکر نمی کنند.

کما این که ذوب آهن در هفته سوم رقابت های لیگ مقابل پرسپولیس نیز بازی خوبی انجام داد و درنهایت به تساوی یک - یک رسید. آن‌ هم در حالی که ربیعی نقاط قوت پرسپولیس را خوب مهار کرده بود و پیش بینی می شود در بازی با استقلال نیز روند خوب خود را ادامه دهد.

تمام این مسائل دست به دست هم می دهد تا پرسپولیسی ها با وجود اینکه همان روز در ریاض به سر می برند و مهیای بازی با النصر می شوند، یک گوش شان به اخبار اصفهان و نتیجه بازی ذوب آهن و استقلال بوده و امیدوار باشند گاندوها دومین شکست فصل استقلال را رقم بزنند.

هرچند آمار ذوب آهن در بازی های خانگی چندان امیدوار کننده نیست و این تیم از ۴ بازی خانگی تنها یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و 2 بار مقابل حریفان شکست خورده است. آن هم درحالی که استقلال از 4 بازی خارج از خانه خود صاحب ۲ پیروزی، یک تساوی و 1 شکست شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27aq56