چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 11 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1403/05/20 08:47
رپورتاژ
کد خبر: 129087

معرفی هتل نسیم مشهد و امکانات و خدمات آن

هدف این مطلب از معرفی هتل نسیم مشهد، آشنایی با امکانات و خدمات این هتل بوده تا شما بتوانید سفری راحت و ارزان را تجربه کنید.

 

هتل های مشهد به دلیل گردشگرپذیر بودن این شهر از سراسر دنیا، متعدد هستند؛ اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی که خدمات مختلف و امکانات گوناگونی را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهند و البته دسته‌بندی قیمتی متنوعی دارند. همین تنوع قیمت، از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر، مجموعه اقامتی متنوعی ساخته که سبب شده است افراد با تمام سلیقه‌ها، حق انتخاب‌های زیادی داشته باشند. بر همین اساس در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی هتل نسیم مشهد که یکی از هتل‌های متفاوت شهر مشهد محسوب می‌شود بپردازیم.

آشنایی با هتل خوش اقامت مشهد؛ هتل نسیم

شهر مشهد، به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد سیاحتی و زیارتی ایران، از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌‎های گوناگونی برخوردار است که خدمات متنوعی را به زائرانش ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل های مشهد، تجربه‌ای خاطره انگیز از زیبایی‌های این شهر مقدس و حرم مطهر را کسب خواهید کرد. قیمت و امکانات این هتل‌ها باهم متفاوتند و هر یک، خدماتی منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهند. امکانات هتل‌های مشهد شامل رستوران‌ها، تفریحات، اینترنت رایگان و خدمات پذیرایی متنوع می‌باشد. هزینه رزرو هتل مشهد نیز بسته به نوع خدمات ارائه شده، می‌تواند متفاوت باشد.

هتل تک ستاره نسیم مشهد، در سال ۱۳۹۴ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و افتتاح شد. ساختمان 7 طبقه و کاملا مجهز این هتل، در سال ۱۳۹۷ با هدف ارتقاء خدمات و بالا بردن کیفیت و بازدهی هتل، به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. در این هتل ۶۰ اتاق و در مجموع 160 تخت جانمایی شده و تنوع اتاق‌ها به قدری زیاد است که بدون شک برای تمام گردشگران و مسافران اقامتگاه مناسبی محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل نسیم مشهد شامل اتاق دوتخته فول‌برد، اتاق سه‌تخته فول‌برد و اتاق چهارتخته فول‌برد هستند. البته این اتاق‌ها هم به‌صورت ساده و هم فول‌برد برای رفاه حال گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده‌اند.

آدرس: شهر مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، چهارراه دوم، سمت چپ، هتل نسیم مشهد.

خدمات و امکانات هتل نسیم مشهد

در معرفی هتل نسیم مشهد باید به این موضوع اشاره کنیم که اتاق‌ها در این هتل با امکاناتی مثل کمد لباس، مبلمان، آباژور، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، لوازم بهداشتی شامل شامپو، صابون، دمپایی برای دستشویی و دمپایی برای حمام، دوش، وان، جکوزی، جعبه کمک‌های اولیه و تلویزیون برای مهمانان تجهیز شده‌اند. ضمن اینکه در تمام اتاق‌ها یخچال، کپسول آتش‌نشانی، سیستم گرمایش و سرمایش مدرن و مجهز و سیستم تهویه مطبوع مناسب هم تعبیه شده است. خدمات اینترنت وای‌فای در کنار تلفن داخلی هم برای تمام اتاق‌ها در نظر گرفته شده است.

امکانات عمومی هتل نسیم مشهد

از امکانات عمومی این هتل در مشهد مقدس، می‌توان به سالن همایش و کنفرانس با امکاناتی مانند دستگاه فکس و فتوکپی، لاندری، خدمات نظافت، روزنامه، تاکسی سرویس، خدمات ویلچر و امکانات مخصوص برای افراد معلول و مسن، صندوق امانات، خدمات خرید بلیط، اتاق چمدان، نمازخانه، روزنامه، سالن تماشای تلویزیون، پلکان اضطراری، خدمات تور، آژانس مسافرتی، تلویزیون در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، رمپ، IPTV، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و لابی، آسانسور و لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل نسیم مشهد

هنگام بررسی هتل نسیم مشهد متوجه شدیم که این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ هم دارد. رستوران هتل در طبقه 7 آن قرار گرفته و ظرفیتی برابر با ۱۵۰ نفر دارد. زمان سرو صبحانه از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ دقیقه صبح و زمان سرو ناهار از ساعت ۱ تا ساعت ۲:۳۰ دقیقه بعد از ظهر است. برای خوردن شام هم می‌توانید از ساعت ۸ تا ساعت ۹:۳۰ شب به رستوران این هتل مراجعه کنید. کافی‌شاپ هتل نسیم مشهد نیز در طبقه هم‌کف آن قرار دارد و با ظرفیتی برابر با ۲۰ نفر به‌صورت ۲۴ساعته از مهمانان پذیرایی می‌کند.

فاصله هتل نسیم مشهد تا حرم مطهر و دیگر جاذبه‌ها

فاصله هتل نسیم مشهد تا حرم امام رضا ۱۵ دقیقه با خودرو، تا ایستگاه مترو یک کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم ۸ کیلومتر است؛ همچنین فاصله این هتل تا بازار بزرگ رضا ۲۳۸ متر، تا میدان بیت‌المقدس (فلکه آب) ۶۰۰ متر، تا خیابان دانش شرقی 1 کیلومتر، تا خیابان عنصری 1 کیلومتر، تا بست شرقی صحن جامع 1 کیلومتر و تا مناطقی مانند خیابان ۱۷ شهریور، بست امام جواد یا باب‌الجواد، خیابان دانش غربی، بست غربی صحن جامع رضوی، بست شیخ عاملی، خیابان نواب صفوی، بست شیخ طبرسی امام رضا، بیمارستان موسی‌بن جعفر، بازار سرشور، بیمارستان امدادی یا بیمارستان شهید کامیاب، چهارراه شهدا، بست شیخ طوسی و خیابان شیرازی هم بین 1 کیلومتر تا 2 کیلومتر برآورد شده است.

دلایل دیگر برای انتخاب هتل نسیم مشهد

حال که قصد سفر به شهر زیارتی مشهد را دارید و ممکن است برای انتخاب هتل کمی سردرگم شده باشید، اجازه بدهید به شما بگوییم که هتل نسیم مشهد به دلایل زیر می‌تواند انتخاب مناسبی محسوب شود:

  • شما در این هتل با اقتصادی‌ترین و بهترین نرخ رزرو هتل و اقامتگاه روبه‌رو هستید و به خوبی می‌توانید با رزور هتل نسیم مشهد، هزینه‌های خود را مدیریت کنید. سالانه زوارهای زیادی به همین دلیل این هتل را برای اقامت خود در شهر مشهد انتخاب می‌کنند.
  • اگر رزرو خود را کنسل کنید، با کارمزد صفر یا کمترین کارمزد روبه‌رو خواهید بود.
  • به دلیل ثبت نظرات مختلف مسافرانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، این هتل توانسته رتبه ۴ از ۵ را به خود اختصاص دهد.
  • این هتل در خیابان امام رضای شهر مشهد قرار گرفته و دسترسی ساده‌ای به حرم برای شما فراهم خواهد کرد.

قوانین ورود و خروج و کنسلی هتل

  • قوانین ورود و خروج و قوانین کنسلی در این هتل مانند سایر هتل‌ها است و زمان ورود شما ساعت ۲ بعدازظهر و زمان خروج ۱۲ ظهر در نظر گرفته شده است.
  • پذیرش افراد منوط به ارائه کارت ملی و شناسنامه برای تمام افراد و شناسنامه برای زوجین و اثبات محرمیت است. البته نرخ اقامت برای مهمانان داخلی و خارجی تفاوت دارد و برای استعلام نرخ‌ها کافی است که با پشتیبانی آن تماس بگیرید.
  • لازم به ذکر است مهمانان خارجی باید حتما پاسپورت خود را به همراه ویزا و مهر ورود به کشور ایران ارائه دهند.
  • در این هتل اتاق فقط به شخص رزروکننده آن ارائه خواهد شد. حداقل سن برای رزرو اتاق در هتل نسیم مشهد ۱۸ سال است و تمام افراد بزرگسال در یک اتاق باید کاملا به یکدیگر محرم باشند.
  • از پذیرش حیوانات خانگی در این هتل خودداری می‌شود.
  • خانم‌های مجرد و تنهای غیربومی که سن آن‌ها بیشتر از ۱۸ سال است، صرفا با ارائه شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی هوشمند پذیرش می‌شوند. ناگفته نماند که در این هتل پذیرش خانم‌های مجرد و تنهای بومی انجام نخواهد شد.

هتل نسیم مشهد و سفری با خیال راحت

شهر مشهد مناطق گردشگری بسیاری دارد و سالانه خیل عظیمی از مسافران، زائران و گردشگران برای زیارت و تفریح به آن سفر می‌کنند؛ به همین دلیل در تمام کوچه‌ها، خیابان‌ها، بلوارها و گوشه‌گوشه این شهر، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های گوناگونی برای پذیرش مسافران به چشم می‌خورند. هدف ما هم معرفی بهترین هتل و اقامتگاه برای شماست تا هنگام سفر با کمترین سردرگمی روبه‌رو شوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ombzv