-
تاریخ انتشار: 1401/09/19 23:08
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 33598

طعم شیرین هلو و ثروتمند شدن را با هم بچشید! به همین سادگی!

راه اندازی باغ هلو یک ایده بسیار پردرآمد است اما به تلاشی بیش از آنچه فکر می کنید نیاز دارد! نمیتوانیم بگوییم ما نهال های هلو را می خریم و در باغ می کاریم و در سال های بعد، هلوهای مرغوب و خوشمزه برداشت می کنیم! با وجود اینکه همه باغداران برای مراقبت از باغ هلو تمام تلاش خود را به کار می گیرند، اما در این میان برخی از اتفاقات هم رخ می دهند که اجتناب ناپذیر هستند و ممکن است بر روی باردهی نهال های هلو تأثیر منفی بگذارند.

 پس فکر می کنید آیا باید از تصور راه اندازی باغ هلو بیرون بیایید؟ خیر...! به هیچ وجه نمی خواهیم شما را از این کار منصرف کنیم... درست برعکس! ما همراه شما خواهیم بود تا بهترین نهال هلو را برای خرید پیدا کنید و کارها را به ترتیب به انجام برسانید...

ما اینجا هستیم تا شما طعم شیرین هلو و ثروتمند شدن را با هم بچشید! لذت بخش و به یادماندنی!...

اگر در حال برنامه ریزی برای خرید نهال هلو هستید و می خواهید باغ خود را به روزرسانی کنید، با ما همراه باشید. می خواهیم بهترین نهال هلو را به شما معرفی کنیم و قطعاً متوجه خواهید شد که چه سود خوبی در انتظارتان است...

بهترین ارقام نهال هلو

نهال هلو را چطور انتخاب کنیم؟

برای خرید نهال هلو توجه به شرایط آب و هوایی باغ بسیار اهمیت دارد. خرید نهال های اشتباه، چیزی جز ضرر و زیان مالی در پی ندارد. مطمئناً شما نمی خواهید پولی را که بابت نهال های باکیفیت خرج می کنید، بی ثمر باشد. رشد نهال های جوان هلو به این شرط تقویت می شود که نهال ها را در اقلیم مناسب بکارید. نهال های جوان به شدت آسیب پذیر هستند، باید مراقب آنها باشید...

پس این سوال در ذهنتان است که ویژگی نهال های هلو و نیاز سرمایی آنها چقدر است؛ اگر اینچنین است... پاسختان را خواهیم داد...

وقتی نامی از خرید نهال هلو به میان می آید، شاید با پیشنهادهای نهال شلیل هم برخورد کنید؛ این دو میوه از یک خانواده هستند و بسیار به هم شباهت دارند. هلو، میوه ای کرک دار و شیرین است و شلیل، همان ویژگی ها را دارد اما سطح میوه، صاف و بدون کرک است.

نهال هلو در برابر گرمای شدید و سرمای سخت زمستان، آسیب پذیر و سست است؛ بهترین دمای هوا باید بین 5 تا 14 درجه سانتی گراد باشد و متوسط دمایی باید حدود 15 تا 25 درجه سانتی گراد تنظیم گردد. اگر باغ شما در منطقه ای است که این میانگین دمایی را دارید، مشکلی از بابت کاشت نهال هلو نخواهید داشت...

اما مشکل اصلی زمانی رخ می دهد که شما در منطقه سردسیر باشید و بخواهید نهال هلو بکاریدفکر می کنید چاره کار چیست؟ ما بهترین راهکار را به شما ارائه می دهیم....

نهال های هلو به آفتاب کامل برای رشد نیاز دارند. آیا می توانید اینچنین شرایطی را برای نهال های باغتان فرآهم سازید؟ اگر پاسختان، بله است، پس دست به کار شوید و بهترین ارقام نهال هلو را بخرید....

تکنولوژی گیاهی به کمک باغداران آمده است!

قبل تر گفتیم که نهال های هلو برای اقلیم سردسیر و یا گرم و خشک، کم تحمل هستند، اما خوشبختانه، فناوری های کشاورزی و گیاه شناسی و تکنولوژی های زیستی به کمک باغداران آمده است و به واسطه همین تحولات، نهال های جدید با ویژگی های بسیار برتر و ارزشمند، معرفی شده اند.

خرید نهال هلو، اکنون بسیار گسترده تر شده و انتخاب های متنوعی پیش روی شما است. دیگر مانند قبل نیست که محدود به یک یا دو رقم نهال هلو باشید؛ امروزه بیش از ده ها نهال هلو از ارقام مختلف تولید می شوند که هر یک برای شرایط آب و هوایی متنوعی مناسب هستند.

می بینیدمشکلات مناطق سردسیر و گرم و خشک نیز حل شده است و باغداران هر شهر و روستا می توانند صاحب باغ هلو شوند... آیا این همان هدفی نیست که شما را به ثروت می رساند؟!

ارقام جدید نهال هلو، مقاومت خوبی در برابر خشکی هوا، شرایط نامناسب خاک یا بارش های شدید زمستانی دارند. آفتاب شدید، برگ درختان هلو را از بین نمی برد و تگرگ و یخبندان به درختان آسیب وارد نمی کند. اینها به شرطی است که بهترین و مناسب ترین رقم نهال های هلو را بخرید.

در حال حاضر، در اینجا به نام های کلی نهال هلو پیوندی، نهال هلو زودرس، نهال هلو دیررس و نهال های خیلی زودرس اشاره می کنیم. هر کدام از این ارقام، از نظر اندازه میوه، گوشته و هسته و طعم و رنگ با هم فرق دارند.

خبر خوب برای باغداران شهرهای سردسیر!

خرید نهال هلو برای مناطق سردسیری

به شما اطمینان می دهیم که پس از خرید نهال هلو و مراقبت صحیح از آنها، باردهی عالی را شاهد خواهید بود. این یک ادعای اثبات شده است و ما در تمامی باغاتی که نهال های خود را به صاحبانشان فروخته ایم، این موضوع را دیده ایم... ما به شما امیدواری می دهیم و مطمئن باشید که در جای درستی قرار گرفته اید!

اگر باغ هلو در یک شهر یا منطقه سردسیر دارید و نگرانی شما مراقبت از نهال های هلو در برابر سرما است، این دغدغه ذهنی را از شما دور می کنیم!

می پرسید چطور؟... با ما همراه باشید....

نهال هلو آلبرتا معجزه می کند!!

یکی از بهترین و برترین ارقام نهال هلو برای خرید ویژه مناطق سردسیر، نهال هلو آلبرتا نام دارد. این نهال، بومی آلبرتای آمریکا است و از ویژگی های بسیار ارزشمند برخوردار می باشد. این نهال در برابر سرمای شدید مقاومت عالی از خود نشان می دهد و میوه های خوشمزه ای تولید می کند.

طعم شیرین و دلچسب میوه هلو آلبرتا به همراه رنگ قرمز پوسته و گوشته زرد رنگ، نظر هر باغدار منطقه سردسیر را به خودش جلب می کند. عمر اقتصادی این نهال هلو حدود 20 سال است. این نهال ها را می توانید در ارتفاعات حدود 2000 متری از سطح دریا با اطمینان خاطر بکارید.

آنچه باغداران به تعجب وا می دارد!

یکی از مهم ترین ویژگی های نهال هلو آلبرتا، میزان محصول دهی آن در هر هکتار است؛ و این تنها عاملی است که باغداران را به تعجب وا می دارد و باعث شگفتی همگان است!

کنجکاو شده اید که این مسئله را بدانید....

درختان هلو آلبرتا در دوران بلوغ خود، در هر هکتار می توانند تا 40 تن میوه شیرین و مرغوب حاصل کنند!... درست است! این بسیار دور از تصور است!

فکر کنید اگر 7 هکتار زمین باغی داشته باشید و نهال هلو آلبرتا را بکارید، و از هر هکتار، چیزی حدود 30 تا 40 تن میوه خوب برداشت کنید، وزن محصول باغتان چقدر خواهد بود؟

این یک محاسبه ساده ریاضی است؛ 7 هکتار را باید در عدد 30 یا 40 تن ضرب کنید؛ پاسخ، عدد 210 تن تا 280 تن می شود!!! بسیار اعجاب انگیز!!!

خب! الان قصد دارید میوه های باغتان را کیلویی چند تومان بفروشید؟ این عدد را در 21000 یا 280000 کیلوگرم ضرب کنید! آیا سود خوبی عایدتان نمی شود؟... آیا می توانستید اینچنین درآمد خوبی را از خرید نهال هلو آلبرتا تصور کنید؟...

میدانیم، حسابی هیجان زده شده اید! اما این ابتدای راه است... بهتر است ابتدا بهترین ارقام نهال هلو را بررسی کنید و اگر همین نهال هلو آلبرتا برایتان مناسب تر است، درنگ نکنید! ما در کنار شما هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نهالستان پالیز، پرچم دار تولید نهال هلو در ایران!

میوه هلو، محبوب و خوشمزه است؛ خواص تغذیه ای و دارویی بی شماری دارد و برای تهیه غذاها، میوه خشک و انواع دسر و کیک هم به کار می رود. وقت آن رسیده است تا درباره توسعه باغ هلوی قدیمی خود، فکر جدیدی بکنید! با خرید نهال هلو آلبرتا می توانید جانی تازه به باغتان بدهید و سودآوری خوبی داشته باشید.

نهالستان پالیز به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان نهال هلو توانسته ارقام مختلف را برای تأمین نیازهای باغداران در شهرهای ایران فرآهم سازد. حتی اگر باغتان با خشکسالی مواجه شده است، نگران نباشید. خرید نهال های به روز و نسل جدید می تواند راهگشای هر باغدار باشد.

برای خرید عمده نهال بادام شناسنامه دار و ثبت سفارش می‌توانید به وبسایت نهالستان پالیز به آدرس https://paliznahal.ir/ مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با مشاوران ما به صورت رایگان و همه روزه میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

آدرس دفتر :آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه :آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27d69e