چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/10 10:00
فال
کد خبر: 40326

فال روزانه پنج شنبه 11 خرداد 1402 | فال روزانه 11 خرداد

فال روزانه فردا 11 خرداد را در زیر بخوانید.

فروردین

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود. 

اردیبهشت

 اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

خرداد

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

فال روزانه

تیر

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

مرداد

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

شهریور

رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

مهر

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

آبان

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

آذر

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود. 

دی

این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به کارت ادامه دهی تا موفق شوی.

بهمن

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نکن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده کن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

اسفند

عشق است که معجزه می‌کند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌کند که قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت که آینده روشنی را درپی داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27delg