سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 00:16
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 36750

انجام این کارها من را ثروتمند کرد

پولدار شدن سخت است، اما نه آن‌قدر که شما فکر می‌کنید. باید از صمیم قلبتان بخواهید پولدار شوید و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنید. کسی که می‌خواهد پولدار شود، نباید تا لنگ ظهر بخوابد و بیشتر وقت خود را در فضای مجازی بگذراند. اگر می‌خواهید پولدار شوید، باید تا جایی که برایتان مقدور است، از خوشی‌هایتان دست بکشید و در عوض مدت زمان زیادی را کار کنید تا موفقیت و ثروت را به دست بیاورید.

ذرت علوفه ای هیدروپونیک

ذرت علوفه ای هیدروپونیک یکی از محصولات پر طرفدار است که برای دام ها به عنوان منبع غنی از ویتامین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

استان مرودشت، زمین های زراعی بسیار زیادی برای کشت ذرت علوفه ای را داراست، که منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.

این محصول علوفه ای مثل بقیه غلات برگ هایی با طول زیاد و کشیده دارد ولی ریشه های آن سطحی و بسیار ضعیف می باشد که زیر سطح خاک تشکیل می شوند.

ریشه های این گیاه نزدیک به سطح خاک قرار دارند که می توانند آب و مواد مغذی که موجود در خاک را به آسانی و با سرعتی زیاد به تمام گیاه برسانند.

سطح زیر کشت ذرت علوفه ای به اندازه ای زیاد می باشد که به کشور های دیگر نیز صادر می شود و مورد توجه آن ها قرار گرفته است.

 

ذرت دامی ایرانی

این محصول خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد که می توان از آن ها به موارد زیر اشاره کرد.

مهم ترین ویژگی ذرت دامی ایرانی داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند انرژی بدن حیوانات را به طور کامل در طول روز تامین کند و باعث سر زندگی آن ها می شود.

از دیگر ویژگی های این محصول داشتن انواع ویتامین ها برای افزایش گوشت دام ها و همچنین بالا رفتن مقاومت بدنی آن نسبت به بیماری ها می باشد.

همچنین این محصول را می توان هم به صورت تازه و هم  به صورت خشک نیز مورد استفاده قرار داد که مدت زمان ماندگاری آن را افزایش می دهد و شرایط خاصی برای نگهداری از آن نیاز نمی باشد.

22

ذرت علوفه ای فله

امروزه تقاضا برای خرید ذرت علوفه ای فله به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد روز به روز در حال افزایش است ولی باید قبل از خرید آن به نکاتی دقت کرد.

مهم ترین نکته توجه به خالص بودن محصول است که می تواند باعث این شود که بتوان از آن برای تمامی انواع دام استفاده کرد.

همچنین نکته ی دیگری که در خرید این محصول مهم است توجه کردن به نوع و شرایط نگهداری آن می باشد تا بتوان از خرابی آن جلوگیری کرد.

و نکته ی دیگر که قبل از خرید باید به آن دقت کرد، نوع کودی است که در رشد این محصول مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می تواند میزان کالری آن را تشخیص داد.

2

مطلب فوق رپرتآژ می باشد وسایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dmjg