سه‌شنبه 22 خرداد 1403 - 11 Jun 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/20 08:04
پرسپولیس | سپاهان | بازی پرسپولیس و سپاهان
کد خبر: 124374

با انگیزه ترین ستاره ها علیه پرسپولیس و استقلال | مغضوب یحیی پرسپولیس را بیچاره می کند؟

در بازی های حساس این هفته مهره های سابق پرسپولیس و استقلال که حالا در سپاهان و تراکتور بازی می کنند،انگیزه های زیادی دارند.

به گزارش رصد ورزشی : پرسپولیس و استقلال این هفته حساس ترین بازی را انجام میدهنددر بازی های حساس این هفته مهره های سابق پرسپولیس و استقلال که حالا در سپاهان و تراکتور بازی می کنند،انگیزه های زیادی دارند.  فردا و پس فردا دو دیدار بسیار حساس در لیگ برتر برگزار می‌شود. در بازی‌هایی مثل استقلال- تراکتور و سپاهان- پرسپولیس صرف‌نظر از تصمیمات، ارنج و تفکرات مربیان که به هر حال تأثیرگذار است، انگیزه بازیکنان هم کاملاً مهم است. مثلاً در تراکتور امثال پورحمیدی و حسین‌زاده می‌خواهند خودشان را به استقلالی‌ها ثابت کنند یا در سپاهان نفراتی چون رامین رضاییان، رضا اسدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر سرشار از انگیزه هستند. یحیی، رضاییان را برای پرسپولیس نخواست و ماجرای آل‌کثیر را هم که در پرسپولیس می‌دانید.

شاید اگر قرار بود خود گل‌محمدی انتخاب کند، امروز آل‌کثیر و مغانلو مثل لیگ سه سال قبل مهاجمان پرسپولیس بودند اما حالا آنها باید مقابل پرسپولیس بازی کنند و طبیعتاً خیلی انگیزه دارند. پرسپولیس هم از نفراتی چون گولسیانی، اسماعیلی‌فر و ریگی بهره می‌برد که سابقه بازی در سپاهان را دارند ولی به هر حال پرسپولیسی‌های سپاهان باانگیزه‌ترند و گل‌محمدی و تیم دفاعی پرسپولیس حتماً باید مراقب آنها باشند، همان‌طور که نکونام در غیاب ریکاردو آلوز (بهترین پاسور تراکتور و لیگ برتر) باید فکری برای مهار امیرحسین حسین‌زاده بکند. 
پارسال مهم‌ترین بازی لیگ برتر دربی برگشت تهران بود که آن بازی را پرسپولیس با حرکت انفرادی آل‌کثیر و گل مهم او برد و در نهایت به خاطر همان برد قهرمان شد. به طور کلی در بازی‌های حساس نقش بازیکنان باتجربه و آماده بسیار کلیدی است و البته نحوه استفاده از آنها توسط مربیان هم اهمیت زیادی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27kreg