جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/25 04:37
اخبار حوادث | اخبار حوادث ایران | اخبار حوادث دنیا | اخبار حوادث کشور
کد خبر: 38529

اخبار حوادث | تصادف وحشتناک چندین کشته برجای گذشت

حادثه‌ای در محور مرند-یامچی اتفاق افتاد که در آن یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد. سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد که سه نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و هفت نفر دیگر نیز مصدوم شده‌اند. به دلیل شدت این تصادف، مجبور به باقی ماندن در محل حادثه شدند.

اخبار حوادث به اطلاعات و گزارش‌هایی اشاره دارد که در مورد وقایع ناگوار و بدبینانه‌ای مانند حوادث رانندگی، سرقت‌های مسلحانه، آتش‌سوزی‌ها، حوادث هوایی و غیره منتشر می‌شود. اخبار حوادث همواره مورد توجه رسانه‌ها و جامعه قرار می‌گیرد و به دلیل ماهیت ناگوار و محزن اخبار حوادث ، برای همه ما مهم است که با آنها آشنا شویم تا بتوانیم از خطرات پیرامونمان آگاه شده و به دلیل مراقبت و ایمنی شخصی و جامعه اقدام کنیم.

امروز برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه وانت نیسان به محدوده یامچی- مرند ورودی یکان علیا به دیسپچ، مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه  آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد : این حادثه سه فوتی و  هفت مصدوم  داشت که پنج مصدوم شامل دو خانم ۱۸ و ۲۹ ساله، یک دختر ۱۰ ساله و دو پسر ۱۲ و ۵ ساله بودند که توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان کوه کمری مرند منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد:  دو مصدوم دیگر با خودروی شخصی به بیمارستان آیت اله  کوه کمری منتقل شدند.

اخبار حوادث


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ax7el