یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 01:37
کریستیانو رونالدو | اخبار کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالدو
کد خبر: 34777

تسلط کریستیانو رونالدو به زبان عربی/اتفاق شوک‌برانگیز در مراسم معرفی کریستیانو رونالدو در عربستان

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی پس از جدایی از منچستریونایتد به النصر عربستان پیوست. در مراسم معرفی کریستیانو رونالدو در عربستان اتفاقی جالب افتاد و او به زبان عربی صحبت کرد.

کریستیانو رونالدو ابرستاره تیم ملی پرتغال است. کریستیانو رونالدو صاحب 5 عنوان توپ زلا در جهان شده است. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی پس از جدایی از منچستریونایتد به النصر عربستان پیوست. در مراسم معرفی کریستیانو رونالدو در عربستان اتفاقی جالب افتاد و او به زبان عربی صحبت کرد. 

در کمتر از یک ماه پس از فینال جام جهانی و بالا بردن جام قهرمانی توسط لیونل با لباس سنتی عربی، که هدیه‌ای از سوی امیر قطر بود، حالا اتفاق جالبی توسط دیگر فوق‌ستاره دنیای فوتبال رخ داده است.

دقایقی پیش، مراسم باشکوه معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک به پایان رسید و او رسما کارش را با النصری‌ها آغاز کرد.

کریستیانو رونالدو

ما در اواخر مراسم، اتفاقی جالب توجه باعث انفجار ورزشگاه و تشویق شدید هواداران‌ روی سکو شد. درحالیکه کریستیانو جونیور، پسر رونالدو، در گوش پدرش حرفی زد و باعث خنده‌ی او شد، رونالدو به هواداران گفت می‌خواهم آخرین صحبتم‌ با شما این باشد. سپس مجری به رونالدو جمله‌ی «أنا عالمی» را گفت و کریستیانو آن‌ را پشت میکروفون بلند اعلام کرد.

در ادامه مجری بار دیگر از رونالدو خواست این جمله را بیان کند که او با صدای بلند گفت: «أنا عالمی» و سپس هواداران با شنیدن عربی صحبت کردن ستاره جدید تیمشان سر از پا نشناختند و به تشویق شدید او پرداختند.

«أنا عالمی» به فارسی یعنی من جهانی هستم. اما در عربستان شعار تیم النصر «العالمی» است و رونالدو با این شعار، بلند می‌گفت حالا من عضوی از النصر هستم.

فوق‌ستاره پرتغالی النصر، پس از اتمام مراسم، اولین تمرین خود را زیر نظر رودی گارسیا انجام داد.

منبع: ورزش3


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axrly