دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/29 15:51
کد خبر: 4884

مشتری جدید ستاره رئال‌مادرید

اشرف حکیمی یکی از بازیکنان درخشان رقابتهای این فصل بوندس لیگای آلمان است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، این بازیکن جوان فعلا به صورت قرضی از رئال مادرید به دورتموند منتقل شده، و قرارداد قرضی اش با دورتموند در روز اول جولای به پایان خواهد رسید و در آن زمان او به رئال مادرید بازخواهد گشت. در طول دوران حضور اشرف حکیمی در دورتموند، او رشد و پیشرفت چشمگیری داشته و زین الدین زیدان هم عملکرد او را با دقت تمام زیر ذره بین دارد و او را به عنوان گزینه ایده آلی به عنوان یار جایگزین کارواخال در تیمش می بیند.

 

در این میان، رئالی ها هنوز تصمیم قطعی خود را در مورد اشرف حکیمی نگرفته اند و در این شرایط تیمهای مختلفی خواهان جذب این بازیکن جوان هستند. تیم اول، خود دورتموند است که تمایل زیادی دارد تا اشرف را به صورت دائمی در اختیار بگیرد؛ البته آنها می دانند که خرید اشرف حکیمی از رئال مادرید کار ساده ای نیست. دیگر باشگاهی که به دنبال حذب این بازیکن جوان است، بایرن مونیخ است که طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد ، استعدادیابهای این باشگاه مدتی است که بازیهای حکیمی را زیر ذره بین گرفته اند.

 

البته سران باشگاه بایرن خیلی شفاف و واضح درجریان علایق و خواسته های اشرف هستند. این بازیکن جوان اخیرا در صحبتهایی گفته بود:« قلب من بین رئال و دورتموند دو قسمت شده است.هنوز شش ماه دیگر تا تابستان باقی است و در نهایت این خود من هستم که باید با ارزیابی شرایط، در مورد آینده ام تصمیم گیری کنم.»

قیمت تقریبی اشرف حکیمی 45 میلیون یورو است که نه فقط سران دورتموند و بایرن حاضر به پرداختش هستند، بلکه مسئولان باشگاه های دیگری مثل چلسی و یوونتوس هم حاضرندتا با روی میز گذاشتن این مبلغ برای جذب حکیمی دست به کار شوند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l8964