جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/14 09:08
کد خبر: 4012

سوال روز؛ استقلال واقعا به دنبال روبینیو بوده؟

چه کسی گفته روبینیوی برزیلی در حد استقلال نیست؟

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  این سوالی است که بعد از مصاحبه بازیکن برزیلی باشاک شهیر ترکیه با خبرگزاری ایسنا مطرح شده. روبینو در بخشی از این مصاحبه گفته:" می‌خواستم قراردادی یک ساله و تا ژانویه ۲۰۲۱ با استقلال امضا کنم اما متاسفانه به من گفتند که به درد استقلال نمی‌خورم و در سطح این تیم نیستم. من حتی پیامی برای هواداران استقلال آماده کرده بودم زیرا شنیده بودم که نیمی از ایران طرفدار این تیم هستند و علاقه زیادی به فوتبال دارند."

40

بحث علاقه استقلال به جذب روبینیو از دیروز منتشر شده با این همه هنوز معلوم نیست چه کسی از طرف استقلال با این بازیکن صحبت کرده. بهرام امیری مشاور سرپرست باشگاه استقلال و مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت، این سوال را مطرح کرده که باید دید چه کسی از طرف استقلال با این بازیکن مذاکره کرده که حالا به او گفته شده در سطح این تیم نیست.

به این نکته هم اشاره کنیم که دیروز بود که نیکولو اسکیرا، خبرنگار گاتزتادلواسپرت مدعی شد استقلال به دنبال خرید روبینو است. خبری که معلوم نیست تا چه اندازه صحت داشته و اصلا آبی‌ها سراغ این برزیلی سرشناس رفته‌اند یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lzgr4