شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/10 11:31
سیستم ویدئو چک
کد خبر: 128639

سیستم ویدئو چک روی خودش را نشان داد | وار به دربی هم می آید

پای سیستم ویدئو چک بالاخره فوتبال ایران باز شد.

به گزارش رصدورزشی - سیستم ویدئو چک بالاخره به ایران می آید. سیستم ویدئو چک واقعا نیاز فوتبال ایران بود. فقدان سیستم ویدئو چک باعث شده بود که اشتباهات داوری بسیاری در نیم فصل نخست رخ بدهد. اکنون خیال همه بابت سیستم ویدئو چک راحت است. سیستم ویدئو چک  قرار است مورد استفاده قرار بگیرد.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به تورنمنت کافا، عنوان کرد: امسال چندمین اعزام بانوان ماست. تیم ملی فوتسال هم باتوجه به اینکه مدعی قهرمانی است، تورنمنت کافا برای ما اهمیت دارد. تیم جوان و بهتر شده است. امیدواریم آنها بتوانند روز به روز شایستگی خود را در میادین بین‌المللی نشان دهند.

وی درباره آیا می‌توانیم منتظر سومین قهرمانی بانوان در آسیا باشیم، خاطرنشان کرد: برای اولین بار جام جهانی فوتسال بانوان در سال ۲۰۲۵ برگزار خواهد شد امیدواریم با سومین قهرمانی در آسیا سهمیه جام جهانی را بگیریم. امیدوارم ما یکی از تیم‌هایی باشیم که بتواند مستمر در این رقابت‌ها حضور داشته باشد

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا تیم‌های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس در فوتسال و فوتبال بانوان تیمداری نمی‌کنند؟ تصریح کرد: به نظرم باشگاه‌های بزرگ ما به خاطر رشد و توسعه فوتبال و فوتسال بانوان، باید بیشتر فعالیت کنند. به خاطر پتانسیلی و هوادارانی که این باشگاه‌ها دارند می‌توانند به بانوان هم کمک کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2omllo