-
تاریخ انتشار: 1402/01/29 04:16
توپ طلا 2023 | توپ طلا 2023 برای کیست؟ | توپ طلا 2023 مشخص شد
کد خبر: 38787

برنده توپ طلا 2023 مشخص شد | بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ معرفی شد!

یک رسانه خارجی اعلام کرد که بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۲۳ توپ طلا را به دست خواهد آورد.

توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳، جایزه مرموز و گرانبهایی است که برای هر بازیکن فوتبال، خود به تنهایی ارزش یک قهرمانی جهانی دارد. با توجه به نظرسنجی‌های اخیر، به نظر می‌رسد لیونل مسی با بیش‌ترین آرا، این جایزه را در اختیار خود خواهد داشت و به عنوان یک قهرمان افسانه‌ای، تاریخ فوتبال را با تعدادی از توپ‌های طلای بیشتری در کالسه‌های آینده اغنا خواهد کرد.

وب‌سایت "فار فوتی" با برگزاری یک نظرسنجی، تلاش کرد تا با انتخاب خوش‌شانس‌ترین بازیکن، برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ را معرفی کند. لیونل مسی، ابرستاره پاری سن ژرمن و آرژانتینی، با کسب بیشترین آراء (۷۱ درصد)، به عنوان شانس اول این جایزه انتخاب شد.

کریم بنزما، برنده توپ طلای ۲۰۲۲، با کسب ۵ درصد آرا، در رده سوم قرار گرفت و ارلینگ هالند، ستاره سیتی با ۱۴ درصد آرا، در رده دوم قرار گرفت. به همین ترتیب، کیلیان امباپه، ستاره پاریس سنت‌ژرمن، با کسب ۳ درصد رأی، در رده پنجم قرار گرفت.

مسی، به دلیل قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، انتظار می‌رود تا بتواند توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ را از آن خود کند. در صورتی که موفق شود این جایزه را کسب کند، تعداد توپ‌های طلای خود را به عدد ۸ افزایش خواهد داد، که رکوردی بی‌نظیر در تاریخ فوتبال است. رقیب سنتی مسی، کریستیانو رونالدو، با ۵ توپ طلای کسب شده در رده دوم بهترین‌های تاریخ فوتبال قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozgbq