شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/22 06:49
کد خبر: 38318

فوری ، با استعفای فتح‌الله‌زاده موافقت شد| چه کسی سرپرست باشگاه استقلال شد؟

اعضای هیئت مدیره با استعفای علی فتح‌الله‌زاده موافقت کردند.

باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال در ایران است و دارای تعداد زیادی هوادار است. باشگاه استقلال در حال حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند. رنگ‌های اصلی باشگاه آبی و سفید است و خانه باشگاه در استادیوم آزادی تهران قرار دارد.استقلال به عنوان یکی از برترین تیم‌های فوتبال ایران، در بسیاری از مسابقات مهم و بین‌المللی حضور داشته است. استقلال در سال ۱۹۷۰ عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد و سه بار نیز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد. همچنین، استقلال در سال ۲۰۰۳ در نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

استقلال بیشتر بازیکنان صاحب نام و تاریخچه‌ای دارد که در بازی‌های مختلف به خدمت این تیم رفته‌اند. بازیکنانی همچون نادر جهانگیری، علیرضا منصوریان، کریم بگیری، مهدی محمدی، محمدرضا آذرافشاری و... از جمله نام‌آورترین بازیکنانی هستند که در باشگاه استقلال بازی کرده‌اند.

 جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) در حالی برگزار شد که علی فتح‌الله‌زاده از سمت خود استعفا کرد و اعضای هیئت مدیره این بار با تصمیم او موافقت کردند.

در این جلسه، حجت کریمی تا تشکیل مجمع باشگاه استقلال در اردیبهشت ماه سرپرست این باشگاه شد. کریمی هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbydm