شنبه 17 شهریور 1403 - 07 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/02 06:54
آرتور کوین یامگا | استقلال
کد خبر: 123242

ایجنت آرتور کوین یامگا به سیم آخر زد | انتقام از استقلال به سبک ایجنت بازیکن فرانسوی

ایجنت کوین یامگا، اقدام به دادن نوتیس کرده است.

 

آرتور کوین یامگا ستاره استقلال است آرتور کوین یامگا پارسال بهترین گلزن آبی ها شد.  آرتور کوین یامگا حالا سومین فصل حضورش در جمع آبی پوشان استقلال را تجربه می‌کند آرتور کوین یامگا در طول این مدت بعد از وریا غفوری (که از استقلال جدا شد) به عنوان پنالتی زن اصلی استقلال شناخته شده است. در شرایطی که استقلال تا پیش از ششمین دیدار خود هنوز نتوانسته بود فرصت زدن ضربه پنالتی را به دست بیاورد بسیاری بر این باور بودند که گزینه اول نکونام برای این موضوع باز هم آرتور کوین یامگا  باشد که در دیدار مقابل هوادار همین اتفاق رخ داد.

قرارداد کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال درحالی روز گذشته به‌منظور بررسی برخی مفاد قرارداد وی از جمله موضوع مالیات این بازیکن رسانه‌ای شد که طی سالیان اخیر باشگاه استقلال از این امر یعنی رسانه‌ای شدن قرارداد بازیکنان و مربیانش در مواقع حساس بیشترین ضربه را پذیرا شده است.

این درحالی است که درخصوص موضوع افشای قرارداد یامگا شنیده می‌شود فابیو، ایجنت خارجی کوین یامگا با استناد به یک قرارداد مشکوک، درخواست ۲۶۰ هزار دلار بابت دستمزد خود جهت انعقاد قرارداد اولیه و تمدید قرارداد یامگا از باشگاه استقلال کرده بود که در زمانی که فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال بود کار به دعوی حقوقی کشیده شده و نهایتا فیفا رای خود را به نفع تیم حقوقی استقلال صادر کرد.

از آن زمان و قبل از هر موعد پرداختی به این بازیکن این ایجنت اقدام به دادن نوتیس کرده تا ضمن فسخ یک‌طرفه و انتقال کوین به تیم دیگری به خیال خود انتقام خود را از بابت نپذیرفته شدن درخواستش بگیرد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rg9xb