-
تاریخ انتشار: 1402/11/06 20:33
ستاره ایرانی
کد خبر: 128249

رونمایی از ستاره ایرانی در ترکیه | پوستر ویژه از این بازیکن خوش قیافه ایرانی (عکس)

بازیکن شاخص ایرانی به فوتبال خود در کشور ترکیه ادامه می دهد.

به گزارش رصدورزشی - میلاد محمدی ستاره ایرانی است. ستاره ایرانی در آ ا ک آتن بازی می کند. اما اکنون یک تیم ترکیه ای ستاره ایرانی را به خدمت گرفته است. این ستاره ایرانی انتقال خود را به ترکیه قطعی کرد. باشگاه ترکیه ای هم خرید ستاره ایرانی را تایید کرد. میلاد محمدی این ستاره ایرانی خوش قیافه حالا در ترکیه به فوتبال خود ادامه می دهد.

میلاد محمدی پس از دو سال و نیم حضور در آ ا ک تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و بنابر اعلام باشگاه یونانی، به طور رسمی به پایان کارش در جمع زرد و مشکی پوشان آتن رسید تا راهی سوپر لیگ ترکیه و آدانا دمیراسپور شود.

باشگاه آدانا دمیراسپور ترکیه که فعالیت زیادی در نقل و انتقالات زمستانی داشته و نام کوین رودریگوئز، مدافع فرانسوی و مصدوم خود را از لیست خارج کرده بود، با میلاد محمدی به توافق نهایی دست یافت و رسما او را معرفی کرد.

میلاد محمدی که تجربه قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله سوپر لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ یونان را همراه با تیم فوتبال آ ا ک آتن به دست آورد، اکنون با قراردادی به مدت دو سال و نیم به عضویت باشگاه آدانا دمیراسپور درآمد تا در سوپر لیگ ترکیه به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/369wl7