سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/05 12:52
سمیرا زرگری | همسر سمیرا زرگری | فیاض میرابیان | فیلم خواستگاری
کد خبر: 18497

سمیرا زرگری مربی اسکی پر حاشیه ازدواج کرد | همسر سمیرا زرگری کیست؟ + فیلم خواستگاری از سمیرا زرگری

سمیرا زرگری، مربی اسکی ایرانی که پیش‌تر توسط شوهر سابق خود ممنوع الخروج شده بود، با خواستگاری فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران روبرو شد.

سمیرا زرگری از اسکی بازان حرفه ای کشورمان می باشد که سالها در این رشته ورشی افتخار آفرینی کرده است.  سمیرا زرگری در حال حاضر مربی اسکی آلپاین کشورمان بوده که موفق شده شاگردان زیادی را برای مسابقات و افتخار آفرینی آماده کند. سمیرا زرگری متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۲ در تهران می باشد و در حال حاضر سرمربی اسکی آلپاین است. چندی قبل بود که خبر ممنوع الخروجی سمیرا زرگری توسط همسر سابقش رسانه ای شد و باعث جنجال زیادی در رسانه ها شد. سمیرا زرگری دو بار ازدواج کرده است و فرزندی ندارد.

او در 4 دی 1400 با فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران ازدواج کرد و فیلم خواستگاری از این زن جوان مورد استقبال قرار گرد که در انتهای این صفحه میتوانید فیلم لحظه خواستگاری از سمیرا زرگری توسط همسرش را مشاهده نمایید.

سمیرا زرگری

بیوگرافی سمیرا زرگری

سمیرا زرگری متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۲ در تهران می باشد و در حال حاضر سرمربی اسکی آلپاین است. این حرفه را در سن نوجوانی آغاز کرد و به دلیل علاقه شدید به اسکی روی برف به صورت جدی این حرفه را ادامه داد. سپس به تیم ملی ایران دعوت شود و چند مدال را هم به دست آورد.

سوابق ورزشی سمیرا زرگری

ایشان در حال حاضر نفر دوازدهم رشته اسکی مارپیچ سرعت در مسابقات دیزین سال ۲۰۰۵ می باشد و همچنین در جام جهانی اسکی روی چمن موفق شد که مقام سوم جهان را به دست آورد

سمیرا زرگری را می توان به نام نخستین سرمربی زن ایرانی عنوان کرد که در رشته آلمان فعالیت می‌کند.

او همچنین در کارنامه ورزشی خود سرمربیگری جوانان لوزان سوئیس در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ را هم بر عهده داشته است

همچنین اولین زن ایرانی بوده که طراح مسابقات بین المللی در ایران ترکیه و ژاپن بوده است خانم سمیرا زرگری همچنین به عنوان اولین زن داور در مسابقات بین المللی شناخته می شود

سمیرا زرگری

ماجرای ممنوع الخروج شدن سمیرا زرگری

وی سال‌ها پیش با پسر جوان ایرانی مقیم آمریکا ازدواج کرد هرچند که ازدواج آنها دوام چندانی نداشت و در نهایت به به بست خوردند

از همین‌رو همسرش را ممنوع الخروج کرد درگیری هنگامی که به همراه تیم ملی می خواست از ایران خارج شود متوجه شد که همسرش او را ممنوع الخروج کرده است و این خبر را بازتاب گسترده ای در رسانه های ایران و جهان به همراه داشت

دیروز رسانه‌ها از ممنوع‌الخروجی زرگری به خاطر عدم اجازه همسرش نوشتند. روزنامه شرق در این رابطه نوشت:«ماجرای ممنوع‌الخروجی سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان نیز مثل موارد قبلی به اختلاف‌های خانوادگی برمی‌گردد.» طبق اعلام فدراسیون اسکی در نبود خانم زرگر، مرجان کلهر که یکی از ملی‌پوشان به حساب می‌آید قرار است مسوولیت فنی تیم را برعهده بگیرد. آنچه به گوش رسیده این است که مدیران فدراسیون اسکی تلاش خود را تا لحظه آخر برای اعزام سرمربی تیم به کار بستند اما موفق نشدند.

او نوشته ” روزها، ماه‌ها و سال‌هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع الخروجی را هم خواهم گفت. ”

ایران از جمله کشور‌هایی است که اجازه خروج زن تا قبل از ازدواج توسط پدر یا جد پدری و بعد از ازدواج به دست همسرش سپرده شده است؛ در نظام فقهی، حق اذن خروج زن از حقوق مسلم مرد یا همسرش است که همه فق‌ها د ر آن اشتراک نظر د ارند.

بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه به صراحت صدور گذرنامه برای زنان شوهردار را به موافقت کتبی شوهر موکول می‌کند. تنها استثنائی که مطرح می‌شود،

زنانی هستند که با شوهر خود مقیم خارج هستند و زنانی که شوهر خارجی اختیار کرده و به تابعیت ایرانی باقی مانده‌اند. در موارد اضطراری نیز در صورت اجازه دادستان شهرستان، امکان صدور گذرنامه وجود دارد، اما این شرایط ضروری تعریف نشده و تشخیص آن به اختیار دادستانی است.

ازدواج سمیرا زرگری با فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران

رقابت های اسکی بین المللی آلپاین ترکیه امروز در هوایی سرد و برفی به پایان رسید و عاطفه احمدی و سمیرا زرگری چهره های شاخص امروز بودند.

اتفاق جالب و احساسی امروز در حاشیه مراسم اهدای مدال عاطفه احمدی، برای سمیرا زرگری مربی شاخص اسکی ایران و مربی عاطفه احمدی رخ داد. سمیرا زرگری برای اهدای مدال به سمت سکو فراخوانده شد، مدال قهرمانان را بر گردن آنها آویخت و سپس به درخواست عاطفه احمدی کنار او روی سکوی نخست قرار گرفت. در این زمان، فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران به سمت سکو رفت و با زانو زدن و اهدای حلقه از او خواستگاری کرد و سمیرا زرگری نیز این درخواست و حلقه خواستگارش را پذیرفت.

این صحنه احساسی، حاضران در مراسم اختتامیه را تحت تاثیر قرار داد و زیبایی احساس و حال و هوای برفی یک روز زمستانی را با هم تلفیق کرد.

سمیرا زرگری

اجرای ممنوع الخروجی زرگری از ایران

یوسف اتفاق، همسر سابق سمیرا زرگری متن زیر را در خصوص حواشی ایجاد شده منتشر کرد:

اگر بجای من بودید چه میکردید؟

آیا مردی که در بدو ازدواج

١- اجازه طلاق، تحصیل، کار خارج از منزل را به صورت قانونی به همسرش اعطاکرده و به همسرش به چشم یک فرد که باید از حقوق مساوی برخوردار باشد نگاه کرده

۲- برایش اقامت دائم آمریکا و کارت اقامت اروپا گرفته

٣- با نبودش در خانه جهت تمرین برای مسابقات و کسب مقام برای پرچم کشورش، هفته‌ها و ماه‌ها کنار آمده

۴- در اولین سالگرد ازدواج ماشین گران قیمت، جهت سهولت در رفت و آمدش به او هدیه داده

۵- برای اینکه از شمیران تا پیست اسکی در ترافیک خسته نشود، منزلی روبروی پیست اسکی دربندسر خریداری کرده و ۳ دانگش را به نام او زدہ

۶- برای اینکه دلتنگ مادرش نباشد، ویلای شخصی ۲۰۰۰ متری پدر مرحومش در لواسان را در اختیار مادر زنش قرار داده

۷- برای اینکه دلتنگ برادرش نشود، ویلای مسکونی شخصی خودش را در مجتمع آ اس پ شمشک در اختیار برادر زنش قرار داده

۸. - برای اینکه استقلال مالی داشته باشد، هزینه‌های مدرسه اسکی تاسیس شده را پرداخت کرده.

۹- برای اینکه او را در راه رسیدن به

هدفش، شغلش، آرزوهایش همراهی کند، همه جوره تمام هزینه‌های مسافرت‌های بین‌الملی ایشان را پرداخت کرده و...

آیا به راستی چنین مردی که با آنچه که در توانش بوده، چه مادی و چه معنوی، همه جوره همسرش را در راه رسیدن به اهداف و آرزوهایش همراهی کرده و تا چهار ماه پیش هیچ مشکلی با خروج ایشان از کشور نداشته، می‌تواند علت اصلی نرفتن همسرش به مسابقات بین المللی باشد؟

همسرم خانم زرگری

بیاد داری که چرا من با خروج شما مخالفت کردم؟

چرا با وجود اینهمه بدی و زجری که من برای شما باعث شده ام، بعد از گذشت ۶ ماه رضایت به طلاق نمی‌دهید؟ چرا علت اصلی ممنوع الخروجی‌تان رو اعلام نکردید و از مردم و مسئولین در خواست کمک کردین؟

اینجانب یوسف اتفاق

درخواست رسمی طلاق و سایر پرونده‌های تشکیل شده را در مراجع قانونی به صورت رسمی ثبت و رسیدگی هرچه سریعتر را خواستارم.

باشد که در نبود من، همسرم سرکار خانم زرگری به موفقیت‌های روز از افزون دست یابند و از حق قانونی خودم اعم از داشتن امنیت جانی و مالی و عدم ایجاد مزاحمت و تهدید در قبال خودم، خانواده و آشنایانم دفاع خواهم کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ekb7