جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/23 15:32
برانکو ایوانکوویچ
کد خبر: 126828

برانکو ایوانکوویچ هنوز تردید دارد | او دقیقا چه می خواهد؟

برانکو ایوانکوویچ هنوز توافق نهایی با پرسپویس نکرده است.

به گزارش رصدورزشی - برانکو ایوانکوویچ هنوز در حال مذاکره با پرسپولیس است. برانکو ایوانکوویچ با قراردادی گران قیمت به پرسپولیس می آید. برانکو ایوانکوویچ از خارج از ایران مذاکره می کند. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان است. برانکو ایوانکوویچ احتمالا بعد از جام ملت های آسیا سرمربی پرسپولیس می شود. 

به گزارش فوتبالی ها ، درحالی که تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ پا به جام ملت‌های آسیا گذاشته است و سه‌شنبه با عربستان بازی دارد موضوع مذاکرات او با پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

درباره نحوه مذاکرات با این مربی سوالات و ابهاماتی وجود دارد. خبرنگار «فوتبالی» این مسائل را با رضا چلنگر مطرح کرد. در زیر حرف‌های چلنگر را درباره روند مذاکرات می‌خوانید. 

بعد از پرداخت مالیات مشکل دیگری هم وجود دارد؟

الان همه مدارک مربوط به پرداخت مالیات و دیرکرد آن صادر شده است. مرحله بعدی لغو ممنوع‌الخروجی برانکو است. از آنجا که کارها دیگر به صورت دستی پیش نمی‌رود و به شکل اتوماسیون انجام می‌شود امیدواریم خیلی زود این مساله هم حل شود. به محض صدور مفاصا حساب مالیاتی این مدارک بعد از ترجمه رسمی و تایید وزارت امور خارجه برای برانکو ارسال خواهد شد.

مشکل خانوادگی برانکو حل می‌شود؟

این مساله به هر حال وجود دارد. چیزهایی هست که مربوط به خانواده است و من نمی‌توانم وارد جزییات آن بشوم. اما مشکل اصلی همین مالیات و ممنوع‌الخروجی است که اگر حل شود بعد از آن درباره سایر مسایل هم می‌شود حرف زد و مذاکره کرد.

می‌گویند آقای درویش چندان راضی نیست برانکو برگردد اما این مساله را واضح بیان نمی‌کند. شما چنین چیزی را حس کردید؟

من واقعا چنین چیزی حس نکردم. برعکس ایشان با تلاش و تعهد فراوان مشکلی را که سال‌های سال حل نشده بود و چند مدیر عامل قبلی اصلا به آن توجهی نداشتند حل کرده است و این به شخصه برای من باور نکردنی بود. اصلا کار آسانی نیست که شما پرونده مالیاتی را که از چند سال پیش باز مانده است و جزییات زیادی دارد حل کنید. اما آقای درویش حسن نیتش را نشان داد.

گفته می‌شد مذاکرات امروز هم پیگیری می‌شود.

این خبر که امروز قرار است مذاکره ادامه پیدا کند درست است. اما نکته این است که برانکو خودش پای میز مذاکره نمی‌آید. بلکه نماینده‌اش با باشگاه پرسپولیس مذاکره می‌کند. برانکو به شدت درگیر بازی تیم‌ ملی عمان با عربستان است. این بازی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و بازی بسیار مهمی برای عمان است. سرمربی حریف، روبرتو مانچینی است که مربی بزرگی محسوب می‌شود. اما برانکو هم مربی کارنامه‌داری است می‌خواهد در این بازی خودش را نشان بدهد. برای همین همه تمرکزش را روی بازی گذاشته است و نماینده او مذاکره با پرسپولیس را دنبال می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39d77x