جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/26 12:01
پرسپولیس
کد خبر: 127176

یک شوک دیگر به پرسپولیس | این مربی هم فسخ کرد

سریال استعفاها و فسخ قراردادها در پرسپولیس ادامه دارد.

به گزارش رصدورزشی - پرسپولیس با بحران عجیبی روبرو است. در پرسپولیس همه یاد گرفته اند استعفا بدهند. پرسپولیس امروز با یک فسخ قرارداد دیگر مواجه شد. پرسپولیس حالا یک مربی دیگر ندارد. پرسپولیس بعد از رفتن یحیی وارد مرحله عجیبی شده است.

وسلی ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که در فصل گذشته و بعد از قطع همکاری این تیم با داوود فنایی به این تیم پیوسته بود، تصمیم به قطع همکاری گرفت.

ننکا که نقش پررنگی در عملکرد علیرضا بیرانوند طی دو فصل اخیر داشته، بعد از پایان نیم فصل زمزمه جدایی‌اش از پرسپولیس به گوش می‌رسید و گفته می‌شد قصد بازگشت دوباره به تهران را ندارد.

با این حال بعد از جدایی یحیی گل محمدی و فراخواندن اعضای خارجی کادرفنی توسط باشگاه، او نیز به همراه لوسادا و اوسمار به تهران بازگشت و تمرینات تیم را طی روزهای اخیر زیر نظر گرفت.
اکنون اما گفته می‌شود او نیز قراردادش را با این تیم فسخ کرده و قصد پایان همکاری با سرخپوشان را دارد. ننکا پیش از نیم فصل با پیشنهادی از امارات مواجه شده بود و همین مساله به عنوان عاملی برای پایان همکاری او با پرسپولیس قلمداد می‌شد. اما با بازگشت دوباره‌اش به تهران، این شایعه کمرنگ شد و بازیکنان تیم هم مدعی شده بودند که احتمالا این انتقال سر نگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39d7lw