شنبه 17 شهریور 1403 - 07 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/25 08:23
عزیزبک آمانوف | استقلال
کد خبر: 122776

شوک بزرگ یک بازیکن به استقلال | جزئیات قرارداد ستاره استقلال با تیم ازبکستانی لو رفت

عریزبک آمانوف با رقم قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری به نسف قارشی پیوسته است.

عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی سابق تیم فوتبال استقلال از این تیم به فیفا شکایت کرده است. فدراسیون جهانی فوتبال شهریورماه گذشته رأی این پرونده را اعلام و به باشگاه استقلال ابلاغ کرد که براساس آن در این رأی، باشگاه استقلال به پرداخت ۵۱۲ هزار دلار بابت قرارداد عزیزبک آمانوف محکوم شده است.عزیزبک آمانوف ۱۱۲ هزار دلار برای فصلی که در استقلال بازی می‌کرد به همراه ۴۰۰ هزار دلار از قرارداد امسالش را طلب کرده است. درخصوص عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی سابق استقلال که این روزها در میانه زمین باشگاهش در ازبکستان یعنی نسف قارشی در رقابت‌های آسیایی می‌درخشد، گفتنی است در ابتدای فصل‌جاری در لیگ ازبکستان با قراردادی به مبلغ ۱۶۰ هزار دلار راهی تیم ازبک شده است.

درواقع این اتفاق به اندازه همین رقم یعنی ۱۶۰ هزار دلار به سود استقلالی‌ها شده؛ چراکه این رقم از مطالبات ۵۱۲ هزار دلاری استقلال به این بازیکن ازبکستانی به‌عنوان مابه‌التفاوت کسر شده و چیزی در حدود ۳۵۰ هزار دلار به این بازیکن تعلق خواهد گرفت. 

البته درصورتی که اثبات شود این بازیکن نوتیس‌های خود را در قالب ایمیل به‌جای باشگاه استقلال، به ایمیل دیگری ارسال کرده است این اتفاق باز هم می‌تواند به‌نفع باشگاه ایرانی در قبال پرداخت مطالبات آمانوف تمام شده و مطمئنا باز هم از رقم درخواستی وی با توجه به جرایم احتمالی کسر خواهد شد. آمانوف درحالی با رقم قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری به نسف قارشی پیوسته که وی در نیم‌فصل بیست‌ودوم طبق قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری برای هر فصل به مدت دوونیم فصل به استقلال پیوسته بود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39ozge