یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/07 07:10
ممنوع الکاری ترانه علیدوستی | ترانه علیدوستی
کد خبر: 123580

ترانه علیدوستی پس از ممنوع الکاری به سیم آخر زد| ترانه علیدوستی باز هم تحریک آمیز نوشت!

بعد از اعلام رسمی ممنوع‌الفعالیتی بازیگران زن کشف‌ حجاب ‌کرده در یک‌سال گذشته و اظهارنظرهای متفاوت به این موضوع، حالا تعدادی از آنها نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

ترانه علیدوستی به زبان انگلیسی مسلط بوده و مترجم ادبی است.  ترانه علیدوستی جایزه ادبی پروین اعتصامی را در پنجمین دورهٔ برگزاری آن در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رؤیای مادرم، نوشته آلیس مونرو به‌دست‌آورد. ترانه علیدوستی در ویژه‌نامه شماره ۱۰۰ ماهنامه صنعت سینما که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد، به انتخاب ۱۳۰ نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد.[ همچنین در سال ۱۳۹۰، مجله فیلم او را بهترین بازیگر زن دهه ۸۰ انتخاب کرد.ترانه علیدوستی ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در حرکتی نمادین برای ابراز همبستگی با زنان معترض و خیزش ۱۴۰۱ ایران، تصویر بدون حجاب اجباری خود را در اینستاگرام منتشر کرد. او در این تصویر شعار «ژن ژیان ئازادی» را در دست دارد. ترانه علیدوستی در ۲۶ آذر ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شد.  وی ۱۴ دی ۱۴۰۱ با قید وثیقه یک میلیاردی آزاد شد.

کتایون ریاحی که از سال ۸۷ کار هنری دیگری انجام نداده حالا مدعی شده شرافتم اجازۀ کار هنری نمی‌دهد.

هنگامه قاضیانی هم که حدود ۴ سال است از فضای هنری دور مانده گفته خودم خواستم خداحافظی کنم و کسی نباید این حس را بکند که مرا ممنوع‌الکار کرده.

پانته‌آ بهرام اما با آوردن نام افرادی که پارسال هرکدام به‌شکلی باعث برهم‌ زدن امنیت کشور شدند و الان زندانی هستند گفته ممنوع‌الکاری حتی آخرین دغدغۀ من هم نیست.

ترانه علیدوستی هم که از هر فرصتی استفاده می‌کند تا مطالب تحریک‌آمیزش را منتشر کند ممنوع‌الکاری‌اش را حتی به دختری که دچار افت فشار و بیهوشی شده بود و دیروز فوت کرد هم نسبت داد. او به‌خاطر همین ادعاهای بدون سندش چندی پیش بازداشت هم شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3epjqa