چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/13 19:32
آقایی هم مصدوم شد؛
کد خبر: 2281

نقش جهان کماکان قربانی میگیرد !

سعید آقایی آخرین بازیکنی است که به فهرست مصدومان باشگاه سپاهان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛  کسب تساوی لحظه آخری برابر استقلال و کسب یک امتیاز از این دیدار حساس، اگرچه خبر خوبی برای تمامی سپاهانی ها به شمار می رفت، اما در نیمه اول همان مسابقه خبر مصدومیت محمدرضا حسینی کام هواداران و کادر فنی تیم را تلخ کرده بود.

یک هفته پیش تر نیز مرتضی منصوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در مقابل پیکان تعویض شده بود تا در دیدار برابر استقلال امیرقلعه نویی دفاع راست جنگنده و مطمئنش را در اختیار نداشته باشد و گل اول بازی هم درست از همان نقطه و در دوئل مستقیم مدافع راست سپاهان و مهاجم استقلال به ثمر رسید.

در این حین، حالا خبر مصدومیت سعید آقایی مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان، شاید بدترین خبری بود که می شد به امیرقلعه نویی داد؛ چهارمین بازیکنی که پس از مرتضی منصوری، محمدرضا حسینی و سیاوش یزدانی طی دو بازی در نقش جهان با آسیب دیدگی و کشیدگی عضلات پا مواجه شده است؛ مصدومیت هایی که همه یک دلیل دارند و آن هم چمن نامساعد ورزشگاه نقش جهان است.

51

در کنار محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری و سعید آقایی که به تازگی از دسترس امیرقلعه نویی خارج شده اند، بازیکنانی نظیر علیرضا نقی زاده، محمد ایران پوریان و حامد بحیرایی نیز مدت هاست برای تیمشان بازی نکرده اند تا شرایط مصدومان در اردوی سپاهان در آستانه بازی های حساس و فشرده این تیم، نگران کننده شود.

تیم فوتبال سپاهان روز آینده در ورزشگاه وطنی برابر نساجی مازندران قرار خواهد گرفت و اینطور که معاینات نشان می دهد شاید سعید آقایی علاوه بر این مسابقه، دیدار هفته پایانی مرحله رفت مسابقات مقابل شهر خودرو را نیز از دست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gmyd3