پنج‌شنبه 03 خرداد 1403 - 23 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/10 10:01
نیمار | نیمار در ایران
کد خبر: 121781

نیمار در آزدای | خبری جالب از حضور نیمار در ایران

ستاره‌های الهلال آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

نیمار به الهلال پیوست و نساجی امشب با نیمار روبه رو می شود بازیکنان تیم فوتبال الهلال عربستان از جمله نیمار که شب گذشته وارد تهران شدند و قرار است نیمار و الهلالی ها فردا در دومین بازی آسیایی مقابل نساجی ایران قرار بگیرند، نیمار  و یاران امشب یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه آزادی خواهند داشت.

طبق هماهنگی انجام شده قرار است نشست خبری ژرژه ژسوس، سرمربی الهلال عربستان از ساعت ۱۷:۴۵ الی ۱۸:۴۵ امروز در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی انجام و پس از آن هم بلافاصله تمرین این تیم در زمین چمن این استادیوم پیگیری شود.

بدین ترتیب، نیمار که روز گذشته در توئیتر کنایه و انتقاد شدیدی نسبت به وضعیت زمین چمن ورزشگاه آزادی داشت، باید در کنار دیگر ستاره‌های الهلال به استادیوم آزادی بروند و یک روز قبل از دیدار با الهلال عربستان تمرین کنند.

سید مهدی رحمتی، سرمربی نساجی ایران نیز از ساعت ۱۶ پاسخگوی سوال خبرنگاران خواهد بود و تمرین این تیم هم از ساعت ۱۷ در استادیوم آزادی انجام می‌شود.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان در چارچوب دیدار‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gp6g9