جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/08 10:20
لیونل مسی | تیپ لیونل مسی | توپ طلا
کد خبر: 123681

تیپ خاص لیونل مسی برای گرفتن توپ طلا لو رفت | مسی اسپورت می رود؟

لیونل مسی برای بردن هشتمین توپ طلا امشب در مراسم بالن در حاضر می‌شود.

به گزارش رصد ورزشی : لیونل مسی همچنان گزینه است. مجله «فرانس فوتبال» قرار است در پایان ماه جاری میلادی در مراسمی خاص در شهر پاریس بهترین‌های فوتبال جهان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را معرفی کند. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا اما مدعی شد که برنده توپ طلای این دوره لیونل مسی است. اگر پیش‌بینی این رسانه اسپانیایی درباره لیونل مسی درست باشد، لیونل مسی ۳۶ ساله برای هشتمین بار برنده توپ طلا می‌شود و برای اولین بار خواهد بود که فوتبالیستی شاغل در لیگی غیر اروپایی این عنوان را به دست می‌آورد. لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی همچنین تبدیل به اولین بازیکنی می‌شود که با سه تیم مختلف (بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر میامی) توپ طلا را از آن خود می‌کند.

امشب مراسم بهترین‌های فوتبال جهان و توپ طلا برگزار می‌شود و لیونل مسی و ارلینگ هالند دو کاندیدای نهایی برای کسب این عنوان هستند.

به گفته بسیاری از کارشناسان لیونل مسی برنده توپ طلا خواهد شد و هشتمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد.

در حالی این مراسم امشب برگزار می‌شود که آرایشگر لیونل مسی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: بهترین تاریخ را برای فردا آماده کردم. یک روز خاص که در آن او هشتمین توپ طلای خود را خواهد برد. لئو از تو ممنونم که مثل همیشه به من اعتماد کردی و به من این نعمت را دادی که احتمالاً بزرگترین روز کاری زندگی‌ام را رقم بزنم. جهان کار من را خواهد دید!


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gpl5z