یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 14:02
میلیاردر
کد خبر: 34235

میلیونر ورشکسته ای که با فروش سوسیس در خیابان بدهی اش را می پردازد! + فیلم

میلیونر ورشسکته ای که با فروش سوسیس کبابی، بدهی میلیون دلاری اش را پداخت می کند الهام بخش جامعه چین شده است.

به گزارش رصدورزشی : یک میلیونر ورشکسته چینی به دلیل روحیه و پشتکارش برای پرداخت بدهی 46 میلیون یوان (6.4 میلیون دلار) با فروش سوسیس کبابی به تیتر یک رسانه های این کشور تبدیل شده است.

تانگ جیان، سال ها پیش، یک رستوران دار موفق در شهر هانگژو چین و یکی از موفق ترین تاجران در کل استان ژجیانگ چین به شمار می رفت. تانگ در سن 36 سالگی با داشتن رستوران های زنجیره ای ثروت فراوانی را به دست آورده بود. 

اما در سال 2005، تصمیم تانگ برای سرمایه گذاری در یک صنعت جدید، زندگی اش را کاملا دگرگون کرد. پس از آنکه تانگ بخش قابل توجهی از پولش را در این صنعت جدید سرمایه گذاری کرد، همه چیز برای او به طرز وحشتناکی بد پیش رفت و ورشکست شد. 

میلیونر

او حتی پس از فروختن تمام رستوران‌ها، خانه‌ها و ماشین‌هایش، همچنان 46 میلیون یوان بدهی داشت و چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی برایش باقی نمانده بود. با این حال تانگ به جای انزوا و مایوس شدن تصمیم گرفت دوباره به فروش مواد غذایی با کیفیت رو آورد.

برای تانگ پولی برای افتتاح یک رستوران جدید باقی نمانده بود، بنابراین او به داشتن یک غرفه غذای خیابانی که خودش آن را اداره می‌کند رضایت داد.

 این میلیونر سابق اکنون در سن 52 سالگی، بیش از 6 میلیون دلار بدهی دارد. او سخت تلاش می کند تا با فروش سوسیس کبابی در خیابان، تمام بدهی اش را پرداخت کند. او سوسیس کبابی می فروشد و مطمئن است که این سرمایه گذاری به او کمک می کند تا بدهی خود را پرداخت نماید. 

تانگ در این مورد گفت: « ما بدون اینکه چیزی داشته باشیم پا به این دنیا گذاشته ایم. چرا از شروع دوباره بترسیم؟ما باید یاد بگیریم که با آرامش با مشکلات روبرو شویم و با شجاعت به جلو برویم.»

این تاجر 52 ساله افزود: "هر یک از ما زندگی پر چالشی را پشت سر می گذاریم و با مشکلات زیادی روبرو می شویم، اما باید روحیه خود را حفظ کنیم که هرگز شکست نخوریم."

گفتنی است؛ داستان زندگی تانگ در میان مردم عادی چین با بازخوردهای مثبت فراوانی همراه بوده است و بسیاری انعطاف پذیری و دیدگاه مثبت او نسبت به زندگی را ستایش می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ko8k8