-
تاریخ انتشار: 1398/08/22 14:22
کد خبر: 1235

کاپیتان سابق میلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد + نامه احساسی وی

ریکاردو مونتولیوو باز هم از میلان و رفتارش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبال ایتالیا، ریکاردو مونتولیوو هافبک 34 ساله ایتالیایی و کاپیتان سابق باشگاه میلان امروز (چهارشنبه) در گفت و گویی با کوریره دلواسپورت از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او البته باز هم در این مسابقه به میلان و اعضای آن تاخت.

مونتولیوو که در سال 2012 از فیورنتینا به میلان پیوسته بود، بعد از تنها یک فصل و عدم تمدید قرارداد ماسیمو آمبروزینی به عنوان کاپیتان میلان منصوب شد. در ابتدای فصل 19-2018 جنارو گتوزو سرمربی وقت میلان به دلایل فنی او را از تیم نخست کنار گذاشت و مونتولیوو سرانجام در تابستان 2019 با توافقی دو طرفه از میلان جدا شد. 

مونتولیوو در گفت و گوی خود در خصوص این تصمیم گفت:

"به بازی کردن خاتمه داده ام. با خانواده ام به زندگی در شهر میلان ادامه خواهم داد. این که چه کاری انجام دهم، مشخص نیست، باید درباره آن تصمیم گیری کنم. 

می‌توان اینگونه گفت که میلان من را از ادامه فوتبال منصرف کرد. حتی فرصت این را پیدا نکردم که بعد از 7 سال از هواداران خداحافظی کنم. 

وقتی گتوزو تصمیم گرفت داویده کالابریا را جلوتر آورده و در بازی با فیورنتینا به جای من در ترکیب قرار دهد، فهمیدم که مشکل من نبوده ام و پاسخ سوالاتم را هم هیچ وقت نیافتم. من با مربی صحبت کردم  و او گفت نتایج آزمون های تو در سطح هم تیمی هایت نبوده است. چنین چیزی امکان پذیر نبود چرا که اساسا تا میانه های نوامبر اجازه تمرین کردن با هم تیمی هایم را نداشتم. 

برای بازگشت من به ترکیب تیم، گتوزو این بهانه را آورد که دو بازیکن تیم پریماورا غایب بودند. بین من و گتوزو اتفاقی رخ نداد. من حتی نمی‌توانم این شرایط را برای خودم توضیح دهم چرا که هرگز پاسخ هایم را نیافتم. وقتی گتوزو جای وینچنزو (مونتلا) را گرفت، او من و چندتن از بازیکنان باتجربه دیگر را دعوت کرد تا توصیه هایی بگیرد و البته از حمایت ما مطمئن شود."

بعد از پیوستن لئوناردو بونوچی به میلان در سال 2017 بازوبند کاپیتانی از مونتولیوو گرفته شد. تصمیمی که از طریق ماسیمیلیانو میرابلی و وینچنزو مونتلا به اطلاع مونتولیوو رسید، اما او معتقد است این تصمیمی بوده که توسط لی یونگ‌هونگ، رئیس وقت باشگاه، اتخاذ شده است.

ریکاردو مونتولیوو 1

مونتولیووی 34 ساله برای سه باشگاه آتالانتا، فیورنتینا و میلان 348 بازی در سری آ انجام داد و 25 گل هم به ثمر رساند. مونتولیوو همچنین 66 بار برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفت و به همراه این تیم به نایب قهرمانی یورو 2012 رسید. او در جام جهانی 2010، جام کنفدراسیون های 2009 و 2013 و المپیک 2008 هم عضوی از آتزوری بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3koq84