دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/03 19:08
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 23862

کارتون جدید دوبله فارسی

کارتون درواقع طراحی های غیرواقعی و ترسیم موقعیتی طنزآمیز و شخصیت های اغراق آمیز است. از این نوع طراحی معمولا در روزنامه و مجلات طنز نیز استفاده می شود که کاریکاتور نام دارند. در کارتون ها معمولا از طعنه و هجو تند و تیز استفاده می شود.

کارتون درواقع طراحی های غیرواقعی و ترسیم موقعیتی طنزآمیز و شخصیت های اغراق آمیز است. از این نوع طراحی معمولا در روزنامه و مجلات طنز نیز استفاده می شود که کاریکاتور نام دارند. در کارتون ها معمولا از طعنه و هجو تند و تیز استفاده می شود. این ارائه توسط شخصیت های متحرکی نمایش می یابد که داستانی را بیان می کنند، امروزه کارتون ها و انیمیشن ها طرفداران زیادی دارند طوری که حتی بزرگسالان نیز به تماشای کارتون ها می نشینند، لذا کارتون جدید دوبله فارسی همیشه یکی از چیزهایی بود که کودکان و به دنبال آن ها بزرگسالان، به دنبال آن می گشتند؛ در ادامه این مطلب نیز به معرفی چند کارتون و انیمیشن حذاب می پردازیم.

انیمیشن سریالی پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 2022

انیمیشن سریالی پاندای گونک فو کار شوالیه اژدها محصول سال 2022 کشور آمریکاست این انیمیشن محصول وب سایت نتفلیکس می باشد که به تازگی اعلام شده است که قرار است این انیمیشن با صدا پیشگی جک بلیک منتشر گردد، انیمیشن پاندای کونگ فو کار یکی از معروفترین انیمیشن های ساخته شده در دنیا می باشد که محصول کمپانی دریم ورکس است این کمپانی که در ساخت انیمیشن های جذاب مهارت خاص خود را به رخ حریفان کشیده است حال قرار است در جدیدترین همکاری خود پاندای کونگ فو کار را اینبار به نتفلیکس بیاورد داستان این سریال در مورد پو می باشد که یک شوالیه انگلیسی را دنبال می باشد که بتواند چهار صلاح قدرمتمند و نابودگر را پیدا کند و جلوی جهان را از نابودی بگیرد در این انیمیشن صدا پیشگی پاندای کونگ فو کار بر عهده جک بلیک است.

انیمیشن بیویس و بات هد به فضا می‌روند Beavis and Butt-Head Do the Universe 2022

انیمیشن بیویس و بات-هد به فضا می‌روند محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی جان رایس و آلبرت کالروس  و نویسندگی مایک جاج و لوئیس مورتون که به صورت مشترک نویسندگی فیلمنامه این اثر پویانمایی را نیز بر عهده داشته اند، این فیلم در تاریخ 23 ژوئن 2022 به تهیه کنندگی متیو ماهونی در پلتفرم پارامونت پلاس به صورت انحصاری منتشر گردید، این انیمیشن که محصول کمپانی ام تی وی فیلمز می باشد پس از انتشار با استقبال نسبتا خوبی از آن مواجه شد و توانست امتیاز 7.1 را به خو اختصاص دهد، این انیمیشن که رای گروه سنی +14 سال به اکران درآمد است بر پایه کتاب بیویس و بات-هد نوشته مایک جاج الهام گرفته و ساخته شده است؛ خلاصه داستان : پس از اتفاقات انیمیشن بیویس و بات هد به آمریکا می روند، این دو نوجوان به عنوان قهرمان ‌های شهر شناخته می‌شوند؛ اما خیلی زود دوران شهرت و ثروت آن ‌ها به پایان می ‌رسد و به جرم کلاهبرداری دستگیر می‌ شوند و قاضی‌ ها آن ‌ها را به فضا تبعید می ‌کند. آن ‌ها در فضا درون یک سیاهچاله می ‌افتند و به 24 سال بعد فرستاده می ‌شوند. آن ‌ها در آینده به دنبال عشق و کار با آیفون هستند… این انیمیشن به قدری پرطرفدار شده است که بزرگسالان این انیمیشن را در ازای دانلود فیلم 2022 تماشا می کنند.

انیمیشن کتاب جنگل The Jungle Book 1967

b7419bc7-2222-47b7-a76d-0ffee25d02fc

انیمیشن کتاب جنگل با نام انگلیسی The Jungle Book 1967 محصول سال 1967 کشور امریکا به کارگردانی ولفگانگ رایترمن به تهیه کنندگی والت دیزنی، امروزه هر فردی که دنیای انیمیشن را دنبال کند نام دیزنی و سریال ها و انیمیشن هایش را به خوبی می شناسد در واقع دیزنی متعلق به والت دیزنی می باشد، انیمیشن کتاب جنگل را باید پایان کار مرد بزرگ دنیای انیمیشن باید نامید والت دیزنی در حین ساخت این انیمیشن فوت کرد این کارتون 19امین انیمیشن والت دیزنی بود که تا قبل از این تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت همچنین بعد از اکران این انییمیشن در 1967 توانست 73 میلیون دلار در آن سال به خود اختصاص دهد که این خود یک رکورد خارق العاده برای یک انیمیشن در آن سال بود؛ خلاصه داستان : داستان انیمیشن کتاب جنگل 1967 درباره نوزادی به نام موگلی است که در جنگل ‌های هندوستان گم می‌ شود ولی پلنگی سیاه به نام باگیلا او را پیدا کرده و از حضور یک بچه آدم شگفت زده می‌ شود و بی درنگ او را پیش گرگ ‌ها می ‌برد پدر و مادر گرگی که چند توله دارند موگلی را به فرزندی قبول می‌کنند اما...

انیمیشن سریالی خرگوش سامورایی Samurai Rabbit 2022

انیمیشن سریالی خرگوش سامورائی با نام انگلیسی ( Samurai Rabbit The Usagi Chronicles 2022 ) محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی آلفِرد خیمنو و Derek Lee Thompson است که به صورت مشترک کارگرانی این انیمیشن را بر عهده داشته اند این انیمیشن محصول وب سایت نتفلیکس می باشد که برای اولین بار در تاریخ 28 آوریل 2022 منتشر گردید داستان این انیمیشن سریالی در ژانر اکشن و ماجراجویی داستان آن روایت می شود و فصل اول آن شامل 10 قسمت می باشد که منتشر شده است و صدا پیشگانی همچون دارن بارنِت، الکس لِ، مالوری لو، کئون یونگ در آن به صداپیشگی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : این انیمیشن سریالی، داستان خرگوش نوجوان سامورایی یویچی، از نوادگان جنگجوی بزرگ میاموتو اوساگی را دنبال می کند که در تلاش حماسی خود برای تبدیل شدن به یک سامورایی واقعی است. اما او تنها نیست و رهبری تیمی متشکل از قهرمانان نامتعارف از جمله یک شکارچی فضول سرکش، یک نینجا حیله گر، یک جیب بر آکروباتیک و یک مارمولک خانگی وفادار را برعهده دارد؛ اگر به دنبال دانلود انیمیشن دوبله فارسی هستید، انیمیشن خرگوش سامورایی می تواند یکی از گزینه ها برای شما باشد.

b3f5b2c3-4e86-4ca8-8a5c-fb051c161b30

انیمیشن سفر به دهلی

انیمیشن سفر به دهلی محصول سال 2012 کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی نیکیل آدوانی در این انیمیشن نیمی از بازیگران مطرح دنیای هالییود به صدا پیشگی این انیمیشن پرداخته اند که عبارتند از: آکشای خانا، گوویندا، سونیل شتی، بومان ایرانی…. این انیمیشن برای اولین بار در تاریخ 19 اکتبر 2012 به صورت عمومی اکران شد و داستان درباره گروهی از حیوانات است که برای حفظ محل زندگی خود تصمیم می گیرند به شهر دهلی سفر کنند تا از مسئولین بپرسید چرا محل زندگی آنها در حال تخریب است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسولیتی بابت آن ندارد ....


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9dkx