یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/24 14:03
قلعه نویی | استاد اسدی
کد خبر: 122714

اظهارات استاد اسدی درباره قلعه نویی

علی اکبر استاد اسدی بازیکن اسبق تیم ملی با اشاره به شرایط تیم ملی گفت: به دلیل فشار زندگی دیگر به آن صورت ورزش و فوتبال را پیگیری نمی کنم اما به نظرم با حضور امیر قلعه نویی که از تجربه خوبی برخوردار است می توان به تیم ملی در رقابت های جام ملت ها امیدوار بود.

 به گزارش رصد ورزشی : درخصوص اینکه این روزها مشغول چه کاری است تاکید کرد: اگر دقت کرده باشید زیاد مصاحبه هم نمی کنم چراکه حوصله پیگیری اخبار ورزشی و فوتبال را ندارم . نه اینکه دلگیر باشم بلکه فشار زندگی باعث شده دیگر زیاد پیگیر فوتبال نباشم. کنار کشیدم. اصلا در کارهای ورزشی نیست زمانی خودم در فوتبال بودم اما الان نیستم.

او درباره حضور تیم ملی در رقابت های جام ملتهای آسیا با هدایت امیرقلعه نویی تاکید کرد: ان شاءالله تیم ملی موفق می شود. امیر قلعه نویی مربی خوبی است. با تجربه است و روی بازیکنان شناخت دارد.

مدیرروستا درباره اینکه تیم های مانند ژاپن، کره جنوبی ، استرالیا و عربستان در جام جهانی نشان دادند از چه قدرت بالایی برخوردار هستند. آیا می توان با این نوع تیم ها رقابت کرد گفت: این نوع تیم ها همیشه خوب بودند ولی ما پیشرفتی نکردیم . فوتبال ما دیمی است. استادیوم آزادی در سال 52 ساخته شد. دیگر در این سال ها استادیومی نساختیم. در رده پایه هم کاری نکردیم.

وی افزود: الان شما می بینید در تیم های پایه هم موفقیتی کسب نمی کنیم. خیلی پیگیری نمی کردم اما با خبر شدم تیم امید هم در راه رسیدن به المپیک و بازی های آسیایی حذف شد. اما به تیم ملی بزرگسالان با حضور امیر قلعه نویی امیدوار هستم . شانس آوردیم او مربی تیم ملی است ان شاءالله تورنمنت اردن هم نشان خواهد داد عیارمان چقدر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3na59r