یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 15 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/29 04:07
محمدحسین کنعانی‌زادگان | پرسپولیس
کد خبر: 123017

پیام عجیب رونالدو به ستاره پرسپولیس لو رفت | افشاگری محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره جمله رونالدو

محمدحسین کنعانی‌زادگان در خصوص برخوردش با کریستیانو رونالدو توضیحات جالبی داد.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع میانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.  محمدحسین کنعانی‌زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است. محمدحسین کنعانی‌زادگان در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست، سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. محمدحسین کنعانی‌زادگان بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

صحنه درگیری و صحبت‌های محمدحسین کنعانی‌زادگان و کریستیانو رونالدو یکی از لحظات جالب و ماندگار دیدار پرسپولیس و النصر عربستان بود.

کنعانی‌زادگان حالا پس از گذشت مدتی از این مسابقه پرحاشیه در خصوص آن صحنه گفت: زمانی که من و رونالدو در حال خارج شدن از زمین بودیم به او گفتم قسم می‌خورم که من پای تو را نزدم و رونالدو در واکنش به صحبت‌هایم گفت دروغ می‌گویی!

مدافع پرسپولیس در خصوص این رفتار رونالدو افزود: او  در کل سعی داشت جو بازی را عوض کند و بین دونیمه و در تونل رختکن خودم شنیدم به داور می‌گفت که بازیکنان حریف قصد مصدوم کردن من را دارند. در ادامه هم دیدیم که همین صحبت‌ها روی داور تاثیر گذاشت و باعث اخراج یک بازیکن پرسپولیس شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qq8nj