شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/21 23:42
کیان پیرفلک
کد خبر: 40944

جزییات درگیری مرگبار در حاشیه مراسم کیان پیرفلک | پویا مولایی راد کیست؟

مراسم یادبود «کیان پیرفلک» در ایذه مرگبار بود و به تیراندازی و در نهایت جان باختن دو نفر انجامید.

روز گذشته مراسم تولد کیان پیرفلک بر سر مزار او برگزار شد. مزار کیان پیرفلک در روستای چمسر ایذه قرار دارد. در سالروز تولد کیان پیرفلک یک درگیری خونین رخ می دهد. پسرعمومی مادر کیان پیرفلک در این درگیری کشته می شود.

در روز مراسم یادبود «کیان پیرفلک» در روستای چمسر ایذه اتفاقات عجیبی افتاد؛ از جمله اینکه پویا مولایی‌راد به ضرب گلوله کشته شد. خبرگزاری صداوسیما نیز گزارش کرده که سروان محمد قنبری مامور پلیس نیز به شهادت رسیده است.

صداوسیما اعلام کرده «یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسیده است.»

آنگونه که صداوسیما اعلام کرده یک نفر با ماموران پلیس درگیر شده که منجر به تیراندازی شده است. صداوسیما نامی از این فرد نیاورده اما اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد فردی که بیمارستان منتقل شده، پویا مولایی‌راد پسرعموی مادر کیان پیرفلک بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان نیز گفته «در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا "به صورت عمدی حمله و در این اقدام  یکی از کارکنان فراجا به نام سروان محمد قنبری بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzez6