سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 24 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/16 14:23
کد خبر: 7623

ستاره آبی‌ها راضی است

به نظر می رسد که ستاره فرانسوی چلسی یعنی اولیویه ژیرو از باقی ماندن در این تیم احساس رضایت داشته باشد.

رصد ورزشی نوشت:‌اولیویه ژیرو در زمستان تا آستانه جدایی از چلسی پیش رفت و به نظر می رسید که این بازیکن در آستانه انتقال به سری آ و یکی از دو تیم لاتزیو یا اینتر قرار دارد اما در نهایت این ستاره فرانسوی در استمفوردبریج ماندگار شد. ژیرو که برای حضور در رقابت های یورو ۲۰۲۰ تلاش می کند، طی چند هفته اخیر با نظر مثبت فرانک لمپارد در ترکیب چلسی قرار گرفته و به نظر می‌رسد که شرایط او در جمع آبی‌های لندن بهبود یافته است.

به نظر می‌رسد که ژیرو نیز از ماندن در چلسی احساس رضایت دارد. 

او در این باره گفت: " هنوز چند هفته دیگر و رقابت هایی برای پیروز شدن و یا حتی کسب جام باقی مانده است. پس از آن نیز می توانم ۲ یا ۳ فصل خوب دیگر را پیش روی خود ببینم. فکر می‌کنم که حالا زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره قرارداد نیست. در زمان لازم پیرامون این قضیه تصمیم‌گیری خواهم کرد.

ژیرو در ادامه گفت: " من با سرمربی تیم صحبت کردم و اعتماد خودم را به حرف های او که گفته بود به من فرصت خواهد داد، نشان دادم. همچنین سعی کردم که پاسخ اعتماد او را بدهم و از بازگشت به ترکیب اصلی چلسی بسیار خوشحال هستم. فصل نقل و انتقالات تمام شده و من حالا هنوز هم بازیکن چلسی هستم و از این موضوع کاملاً رضایت دارم."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zexa3