سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/22 16:34
کد خبر: 4496

یک اشتباه عجیب در ترجمه مطالبات کالدرون!

باشگاه پرسپولیس یک اشتباه عجیب را در ترجمه قرارداد کالدرون مرتکب شده است؛ سرخ‌ها اعلام کرده‌اند که مترجم سرمربی آرژانتینی درخواست اجاره خانه داشته که این موضوع درست نیست.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: سرخپوشان تهرانی در شرایطی به استقبال آخرین روز از نقل و انتقالات می‌روند که ساعاتی پیش قرارداد و مطالبات جدید گابریل کالدرون منتشر شد و واکنش‌های بسیاری را نیز متوجه خود دید. نکته جالب این است که باشگاه پرسپولیس ادعا کرده که گابریل کالدرون برای مترجم خود نیز درخواست مسکن اجاره‌ای داشته اما این موضوع در قرارداد انگلیسی کالدرون نیست و به نظر می‌رسد یک اشتباه عجیب در ترجمه از سوی باشگاه رخ داده است.

مدیرعامل پرسپولیس در این باره گفت: «با 75 درصد از مطالبات کالدرون موافقت کردیم؛ از جمله افزایش 45 درصدی قرارداد خودش و دستیارانش. همچنین تهیه مسکن برای خود و مترجمش...».

همانطور که در قرارداد منتشر شده از ورزش سه مشخص است، چنین درخواستی از سوی کالدرون مطرح نشده و او تنها در بند 8 اینطور اعلام کرده است: «تهیه محل اقامت، مترجم، راننده و بیمه درمانی». اما از سوی مدیرعامل سرخ‌ها به اشتباه این بند را تهیه محل اقامت برای خود و مترجم عنوان شده است.

مترجم کالدرون که چند ماهی نیز همراه او حضور داشت، با تکذیب چنین بندی به خبرنگار ما گفت: «من یا آقای کالدرون از باشگاه پرسپولیس درخواست مسکن نداشتیم و این موضوع صحت ندارد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/457eo3