دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/20 08:48
قیمت دلار
کد خبر: 126448

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 20 دی| بازار دلار اشباع شده است؟

تحلیل‌های فنی نشان می‌دهد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان گرفتار واگرایی منفی شده است.این موضوع بیانگر این است که بازار خرید دلار اشباع شده است.

به گزارش رصدورزشی،برخی از معامله گران مدعی هستند که روند صعودی قیمت دلار در معاملات پشت خطی سه شنبه شب هرات تداوم داشته و اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده به کانال ۵۱ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که دیروز  نرخ دلار هرات از مرز ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان بالا رفت و به ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

 در تهران هم نرخ دلار با ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان شروع به کار کرد و عصر در حول و حوش ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. البته در بازار پشت خطی برخی می گفتند که دلار  تهران به ۵۱ هزار و ۴۳۰ تومان رسید.

قیمت درهم امارات هم در روز سه شنبه با گپ مثبت ۵۰ تومانی در کانال ۱۴ هزار تومان و در ۱۴ هزار و ۲۰ تومان بازگشایی کرد و با افزایش ۱۰۰ تومنی در ۱۴ هزار و ۱۲۰ تومان بسته شد. در مجموع قیمت درهم نسبت به روز دوشنبه ۱۵۰ تومان افزایش داشت که عدد قابل توجهی است.

به عقیده معامله‌گران اگر قیمت دلار هرات امروز بالای ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد این احتمال وجود دارد که روند صعوی ان ادامه یابد. 

تکنیکالیست ها معتقدند برای اصلاح قیمت دلار اولین مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان و بعدی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود که قیمت می‌تواند نسبت به این اعداد واکنش دهد. البته برخی هم می گویند نرخ حواله درهم این روز ها لیدر بازار دلار شده و بازیگران ارزی تهران و هرات از دبی خط می گیرند. 

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۲هزار و ۹۲۶ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۷ تومان اعلام شد.

 
عنوان قیمت
نرخ رسمی دلار ۴۲۰۰ تومان
دلار در صرافی ملی ۴۲۵۰۲ تومان
دلار در بازار متشکل ۴۲۹۲۶ تومان

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو 46 هزار و 938 تومان و نرخ حواله یورو نیز با کاهش به 43 هزار و 221 تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم 11 هزار و 688 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 10 هزار و 763 تومان اعلام شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4585x9