جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/07 03:55
محمدحسین مرادمند | استقلال
کد خبر: 123572

مدافع اخراجی استقلال به سیم آخر زد | واکنش محمدحسین مرادمند به اتفاق عجیب برایش

اخراج این ستاره یکی از مهمترین اتفاقات بازی استقلال بود.

محمد حسین مرادمند فوتبال خود را از پایه‌های سپاهان آغاز کرده و در فصل ۹۱–۹۲ اولین بازی رسمی خود برای باشگاه سپاهان در لیگ برتر را در مقابل گهر زاگرس انجام داد که با پیروزی ۲ بر ۱ سپاهان با حضور ۹۰ دقیقه ای محمد حسین مرادمند همراه بود. محمد حسین مرادمند در فصل ۹۴–۹۵ به تیم پدیده (شهر خودرو فعلی) پیوست و در اولین بازی برای این تیم که با حضور ۹۰ دقیقه ای محمد حسین مرادمند در مقابل فولاد همراه بود موفق به گلزنی شد. اخراج محمد حسین مرادمند یکی از مهمترین اتفاقات بازی استقلال و آلومینیوم اراک بود.

محمدحسین مرادمند با کارت قرمزی که گرفت، بازی بعدی استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین را از دست داد. او در مورد خطای منجر به اخراجش در رختکن استقلال به همبازیانش گفت: «من اصلاً مستحق اخراج نبودم. همه دیدند که بازیکن حریف فن کمر زد. در صحنه اخراج هم من و بازیکن آلومینیوم با هم به هوا پریدیم و من خطایی نکردم که مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج باشم اما متأسفانه در کمال تعجب این اتفاق رخ داد و بازی بعدی را هم از دست دادم.»

مرادمندکه از بازیکنان خوب و بی حاشیه استقلال است، در طول مسابقه بد کار نکرد اما در یک صحنه او و تبریزی بدجوری درگیر شدند و استقلالی‌ها می‌گویند در یک صحنه هم عارف حاجی‌عیدی بازیکن آلومینیوم به مدافع تیم‌شان فن کمر زد! با غیبت مرادمند در بازی با شمس‌آذر شاید دوباره ایمان سلیمی به خط دفاعی آبی‌پوشان برگردد.گفته می شود زبیر نیک نفس هم به بازی پنجشنبه می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45obxm