یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/06 05:10
بیانیه/
کد خبر: 29624

بیانیه نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پی حادثه‌ی خونین حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه‌السلام

در پی فاجعه‌ی خونین روز گذشته‌ی شیراز که به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان منجر شد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی ( نماینده رهبر انقلاب در وزارت جهاد کشاورزی)، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه، به این شرح است:

  ༻﷽༺

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

وقوع حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بارِ شیراز که به شهادت و جراحتِ عده‌ای از مردم عزیز و بی‌دفاع، به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطّهر حضرت شاهچراغ علیه‌السلام منجر شد، موجب تأسّف و تألّم شدید گردید.

این جنایت، قلوب میلیون‌ها عاشق اهل‌بیت علیهم‌السلام و هموطن ایرانی را داغدار و نشان از ناکارآمدیِ نقشه‌های شوم دشمنانِ امنیت و آرامشِ این نظام اسلامی است.

امروز که معاندان، منافقان، سلطنت‌طلبان و اپوزیسیون، دستان کثیف خود را در پنجه‌های پوشالیِ ابرقدرت‌ها قرار داده‌اند تا به زعم خود، خللی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند، اطمینان داریم که به دعای امام عصر ارواحنافداه و حرمت خون شهیدان، انقلاب اسلامی‌مان از هر زمان بیشتر و با قوّت و قدرت، به مسیر خود ادامه خواهد داد تا باری دیگر، بر همگان روشن سازد که اینگونه حرکات بُزدلانه، نتیجه‌ای جز پرده‌برداری از قساوت، خباثت، عجز و ناتوانیِ بیشترِ دشمنان، نخواهد داشت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، مردم غیور شیراز و تمامی خانواده‌های معزّز این شهدای والامقام، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای مجروحانِ این حادثه، سلامتی، شفا و عافیت مسئلت می‌نمایم.

سید حسن ربانی

اول ربیع‌الثانی ۱۴۴۴

پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۱

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45r5go