-
تاریخ انتشار: 1401/09/23 04:33
علی دایی | حمید استیلی | درگیری علی دایی
کد خبر: 33848

علی دایی متهم درجه یک شد | علی دایی درباره اتهامات وارده چه گفت؟

صحبت های حمید استیلی در باره علی دایی حاشیه ساز شد

علی دایی بازیکن مطرح کشورمان است که توانسته افتخارات زیادی برای کشورش ثبت کند. علی دایی در درجه مربیگری هم برای کشورش افتخارات زیادی به دست آورده است و توانسته به یکی از محبوب ترین فوتبالیست های کشور تبدیل شود.

حمید استیلی در آبان ماه ۱۳۸۸ طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی این‌گونه گفت: در مورد گروه هفت  باید بگویم آن مسائل واقعی نبود و هیچ‌وقت در عمر ورزشی من دنبال گروه، دسته و باندی نبودم. من با اجازه علی پروین در پرسپولیس وینگو بگوویچ ماندم. شاید ایشان از ته دل دوست نداشت من در پرسپولیس بمانم اما برای ادامه حضور در این تیم از وی اجازه گرفتم.

حمید استیلی در ادامه درباره رابطه‌اش با علی دایی این‌گونه توضیح داد: فقط با علی دایی سلام و علیک داریم. البته در گذشته بسیار با هم صمیمی بودیم و همیشه هم‌اتاق بودیم. خودم بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به علی دایی دادم اما بعد از آن مسابقه معروف پرسپولیس و استقلال که من و نوازی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردیم او مصاحبه‌هایی انجام داد که باعث شد رابطه ما سرد شود. من از دایی توقع حمایت نداشتم اما انتظار من این بود که واقعیت را بگوید. دیگر گذشته‌ها گذشته و نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم.

علی دایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rglo