دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/17 14:07
حسن روشن
کد خبر: 126030

حسن روشن: دور، دورِ مربیان باطل است! | خودشان خجالت بکشند و به خانه بروند

حسن روشن جدی ترین منتقد فوتبال ایران است و از بیان هر گونه انتقاد ابایی ندارد. این چهره شاخص استقلالی ها به هیچکس رحم نمی کند.

به گزارش رصدورزشی - حسن روشن یکی از مهم ترین اساطیر تاریخ باشگاه استقلال است. حسن روشن زمانی به طفل شیرین رایکوف (سرمربی اسبق و فقید آبی ها) معروف بود. حسن روشن اکنون نه مربی و یا مدیر که منتقد فوتبال ایران است. حسن روشن در جدیدترین انتقاد خود از چرخه باطل مربیان گلایه میکند. حسن روشن می گوید مربیان در فوتبال ایران نباید مدام جابجا شوند.
اسطوره بزرگ باشگاه استقلال به شمانیوز گفت: دور، دورِ مربیان باطل است! از یک تیم اخراج می شوند دو روز بعد سر از یک تیم دیگر در می آورند. اینها چه هنری دارند جز شکست و ناکامی. همین که بلافاصله جای دیگری جذب می شوند نشان میدهد چه چیزهایی پشت پرده این فوتبال است.
روشن افزود: من جای اینها بودم خودم خجالت می کشیدم و به خانه می رفتم. یک آدم چقدر باید شکست بخورد و بعد با کمک روابط پشت پرده دوباره به سرعت برگردد. آدم دیگر اینجا خودش باید خجالت بکشد.
این اسطوره استقلال ادامه داد: به نظر من لیگ برتر ایران به غیر از چند مورد مملو از مربیانی است که در چرخه باطل گیر افتاده اند. اخراج می شوند و چند روز بعد سر از یک تیم دیگر در می آورند.
روشن تاکید کرد: مربیان لایق و شایسته پشت در می مانند. حسرت می خورند. آنوقت یک عده با پارتی بازی و تخلف می مانند. برای همین است که این حال و روز فوتبال ماست. از این بدتر هم خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bqeo5