سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/27 13:57
رپرتاژ/
کد خبر: 14055

معرفی تمام امکانات یک سامانه پیامکی

یکی از روش­های تبلیغاتی که مدت زیادی است کسب‌وکارها از آن استفاده می‌کنند و جواب هم گرفته‌اند؛ تبلیغات پیامکی است.

 

پنل اس ام اس یا سامانه­های پیامکی مختلفی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آنها کمپین‌های تبلیغاتی بزرگی را برای معرفی محصولات خودتان راه‌اندازی کنید.

حتما می‌پرسید سامانه پیامک چیست ؟

اگر در مورد سامانه‌های پیامکی اطلاعاتی ندارید باید بگویم که یک سامانه پیامکی در واقع محیطی است که شرکت ها و سایت‌های مختلف که زیرمجموعه مخابرات هستند، به شما اختصاص می­دهند تا با استفاده از آن بتوانید پیامک‌های کاری‌تان را ارسال و دریافت کنید.

بعد از عقد قرارداد با این شرکت­ها، یک نام کاربری و کلمه عبور به شما می­دهند که با استفاده از آن می توانید وارد پنل کاربری خودتان شوید. این سامانه­ها، امکانات متعددی را دارند که معمول­ترین آنها ارسال و دریافت پیامک است.

در ادامه ماژول‌ها و قابلیت‌های متفاوت یک سامانه پیامکی را معرفی را می‌کنم.

 

 

AndroidOnlineNewsImage (1)

 

انواع امکانات یک سامانه پیامکی

اولین و ساده­ترین قابلیت هر سامانه پیامکی ارسال و دریافت پیامک است. اما یک سامانه پیامکی خوب و کارآمد امکانات بیشتری را هم دارد که قرار است با آنها آشنا شویم.

ارسال پیامک از روی نقشه

آیا مشتری‌های شما در منطقه یا محله مشخصی از شهرتان زندگی می‌کنند؟

یکی از امکانات سامانه‌های پیامکی ارسال پیامک از روی نقشه است.

شما می‌توانید با استفاده از این ماژول از روی نقشۀ شهر به دقت مخاطبان پیامک تبلیغاتی خودتان را انتخاب کنید و برایشان با پیامک تبلیغ کنید.

شما می‌توانید علاوه‌بر انتخاب مخاطب بر اساس منطقه یا شهر، از ابزارهای زیر هم برای بیشتر هدفمند کردن تبلیغات پیامکی‌تان استفاده کنید:

 

  • ارسال پیامک به کد پستی
  • ارسال به سن یا جنسیت خاص
  • ارسال به اصناف و مشاغل خاص
  • ارسال به دکل­های ایرانسل یا هر اپراتور دیگری
  • و ...

ایجاد دفترچه تلفن با امکان گروه­بندی

یک سامانه پیامکی خوب و پیشرفته این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید مخاطبین خودتان را بر اساس نیاز کسب‌وکارتان دسته­بندی کنید.

درواقع می­توانید اطلاعات مخاطبان را در دفترچه تلفن ذخیره کنید و آنها را به دلخواه خودتان گروه­بندی کنید؛ برای مثال گروه مشتری­های معمولی و گروه مشتری­های VIP.

عضویت مشتریان در دفترچه تلفن به‌صورت خودکار

حتماً تا حالا پیام­هایی را دریافت کردید که از شما می­پرسند، آیا تمایل به عضویت در یک سامانه­ای را دارید یا نه؟ اگر جوابتان مثبت است عدد X را به این سر شماره ارسال کنید.

درواقع برای این کار، یک عدد یا کاراکتر را تنظیم می­کنند و زمانی که مخاطب آن عدد یا کاراکتر را ارسال می‌کند، به‌طور خودکار به گروه موردنظر در دفترچه تلفن آن کسب‌وکار اضافه می­شود.

با این کار پس از مدتی امکان اطلاع‌رسانی و ارائه تخفیف به لیستی جامع از مشتریان و مخاطبان خودتان را خواهید داشت.

 

 

AndroidOnlineNewsImage (2)

 

پیامک مناسبتی برای تبریک یا تسلیت و یادآوری پیامکی

تا‌ حالا شده در ایام عزاداری یا جشن، پیامک­های تسلیت و تبریک دریافت کنید؟ یا از طرف بانک و ... پیامک تبریک تولد داشته باشید؟

برای تبلیغ کارتان و همین­طور ارزش قائل‌شدن برای مشتری می‌توانید با استفاده از ماژول پیامک مناسبتی، شما هم این کار را انجام دهید.

فقط کافیست تا تاریخ‌هایی مانند تاریخ تولد، ازدواج، سررسید بیمه و ... را در پنل پیامکی‌تان وارد کنید تا متنی که تدارک دیدید، به‌صورت خودکار ارسال شود.

برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی

شما با این قابلیت، امکان طرح یک سوال و پاسخ­های متعدد را دارید. علاوه‌برآن در حین قرعه­کشی می‌توانید به گزارشات دسترسی داشته باشید و تمام مراحل انجام قرعه‌کشی را نظارت کنید.

تأیید کد محصولات و خدمات

شما می­توانید این امکان را فراهم کنید تا مشتریان بعد از خرید محصول و بهره­ گرفتن از خدمات شما، در سامانه وارد شوند.

برای این کار فقط کافیست، کد و شناسه محصولات خودتان را در سامانه وارد کنید، بعد با دریافت کد درست، کد غلط و حتی تکراری، متنی که از قبل وارد کرده­اید، ارسال می‌شود.

همۀ این شش مورد امکانات اولیه­ای هستند که در هر سامانه­ای می­توانید پیدا کنید، اما حالا می‌خواهم سامانه ملی پیامک را به شما معرفی کنم که علاوه‌بر امکانات بالا ده­ها امکان دیگر هم دارد امکاناتی مثل:

کارت ویزیت

به‌ جای کارت ویزیت‌های مقوایی که در بیشتر مواقع دور ریخته می‌شوند، می‌توانید خیلی راحت از ابزار کارت ویزیت الکترونیکی استفاده کنید و اطلاعات شخصی یا بیزینس ‌خودتان را از طریق پیامک به دست مخاطبان برسانید.

زمان‌بندی ارسال پیامک

شما این امکان را دارید تا متن پیام را آماده کنید و سپس آن را برای ارسال در زمان به‌خصوصی تنظیم کنید. سامانه ملی پیامک به‌صورت خودکار آن را برای شما ارسال می‌کند.

پیامک صوتی

با قابلیت پیامک صوتی می­توانید به‌صورت تکی یا انبوه، پیامک­ها را با تبدیل خودکار متن به صوت و یا حتی بارگذاری فایل صوتی با صدای خودتان، ارسال کنید.

 

 

1111111111

 

پیامک سررسید

همانطوری که از نام این ابزار مشخص است، پیامک سررسید پیامک‌های شما را در یک بازه زمانی مشخص به‌صورت دوره‌ای برای مشتریان‌تان ارسال می‌کند.

برای این کار شما باید یک زمان خاص را برای ارسال پیامک تنظیم ‌کنید و باقی کار را به سامانه ملی‌پیامک بسپارید.

ملی پیامک؛ یک سامانه پیامکی جامع

همه مواردی که بررسی کردیم، امکاناتی است که یک سامانه پیامکی خوب باید در اختیار کاربران قرار دهد. با این امکانات شما راه­های مختلفی را برای ارتباط با مشتریان خود خواهید داشت.

همانطوری که در بالا اشاره کردم، ملی پیامک از جمله سامانه­های پیامکی است که این امکانات را کامل و جامع ارائه می­دهد.

برای شروع بازاریابی پیامکی کسب‌وکارتان می‌توانید به سایت ملی پیامک به آدرسwww.melipayamak.com  مراجعه کنید یا با شماره­ 02163404 تماس بگیرید. کارشناسان ملی پیامک هرروز از ساعت 8 تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxevm