دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 03:51
نواک جوکوویچ | نواک جوکوویچ تنیسور | نواک جوکوویچ قهرمان
کد خبر: 38382

نواک جوکوویچ حریف روسی خود را سورپرایز کرد

تعریف و تمجید نواک جوکویچ از حریف روسی خود رسانه ای شد

نواک جوکوویچ فعالیت خود را از 4 سالگی با ورزش تنیس شروع کرد. نواک جوکوویچ در سال 1993 وقتی 6 ساله بود استعدادش توسط تنیسور سابق صربستان یلنا گنچیچ که به فست فوت پدر و مادرش رفت آمد داشت، کشف شد. به این ترتیب این تنیسور مشهور بعد از دیدن بازی نواک او را به آکادمی اش برد و 6 سال تمام آموخته های حرفه ای خود را بهش یاد داد

ایوان گاخوف تنیسور روس (نفر 198 در رده‌بندی ATP) در دور دوم مسابقات خاکی مسترز در مونته‌کارلو مغلوب نواک جوکوویچ صربستانی برنده 22 گرنداسلم شد.

پس از پایان بازی، تنیسورها در جریان دست دادن روی تور به تبادل‌نظر پرداختند. نواک جوکوویچ خطاب به حریف روسی‌اش گفت: خوب بازی کردی، دوست من؛ می‌خواهم شما را در مسابقات ببینم، تو بهترینی. گاخوف هم پاسخ داد: امیدوارم دوباره با شما بازی کنم.

برای ایوان گاخوف، این مسترز تنها دومین تورنمنت ATP بود که در قرعه‌کشی اصلی بازی کرد. در دور نخست ایوان گاخوف روسی مک‌دونالد آمریکایی را با نتایج 7:6 (8:6)، 2:6، 6:3 شکست داد و پیش از آن با موفقیت از مرحله مقدماتی عبور کرد. برای جوکوویچ نیز این اولین بازی از 3 مارس بود که در نیمه‌نهایی  تورنمنت دبی مغلوب دانیل مدودف شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jekvp