دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/08 06:21
پرسپولیس | النصر
کد خبر: 125458

بهترین خبر ممکن برای یحیی و پرسپولیس پس از تساوی سودمند با النصر

اگر چه پرسپولیس در مصاف النصر ده نفره برنده نشد، اما این بازی فوایدی هم برای سرخ‌ها داشت که این در آینده نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

به گزارش رصد ورزشی : اگر چه پرسپولیس در مصاف النصر ده نفره برنده نشد، اما این بازی فوایدی هم برای سرخ‌های پرسپولیس داشت که این در آینده نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. پرسپولیس در مصاف با النصر ده نفره صاحب موقعیت‌های خوبی شد، اما نتوانست از هیچ یک از موقعیت‌ها بهره ببرد و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد تا سرنوشت صعود سرخ‌های پرسپولیس به هفته بعد کشیده شود.

یحیی گل‌محمدی در پایان این بازی به خوبی متوجه شد تیمش به یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد و در تعطیلات زمستانی به طور حتم باید یک مهاجم با کیفیت به ترکیب اضافه کند.

شهاب زاهدی با همه تلاش‌هایی که داشت نتوانست دروازه النصر را باز کند. البته این مهاجم در ترکیب تیم پرتلاش ظاهر می‌شود و گل‌های موثری هم زده است، اما یحیی معتقد است نیاز به یک مهاجم جدید دارد که در بازی‌های حساس به کمک تیم بیاید. نبیل باهویی که یحیی تمایل به جذبش نداشت تا به این جای کار نتوانسته انتظارات را بر آورده کند و به نظر یکی از تاکیدات سرمربی تیم پرسپولیس در تعطیلات زمستانی جذب یک مهاجم جدید است.

جالب اینکه در ابتدای فصل یحیی گل‌محمدی مهاجمانی، چون عیسی آل‌کثیر و مهرداد عبدی را از دست داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jj59l