شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/24 11:56
عیسی آل کثیر| پرسپولیس
کد خبر: 126937

چه کسی مانع حضور عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس می‌شود؟

گفته می‌شود ایجنت عیسی آل‌کثیر تمایلی برای انتقال وی به پرسپولیس ندارد زیرا با باشگاه فولاد به توافق اولیه رسیده است.

به گزارش رصدورزشی، عیسی آل کثیر که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در لیگ بیست و سوم راهی سپاهان شد و این موضوع، اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

عیسی آل کثیر پیش از این نیز قصد داشت به پرسپولیس بازگردد اما این اتفاق رخ نداد. عیسی آل کثیر در لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی حضور داشت و اگر او در پرسپولیس می ماند، بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس قطعی بود.

اما حالا داستان بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس هر روز پیچیده‌تر می‌شود. این بازیکن دوست دارد به پرسپولیس برگردد و قول‌هایی هم در این زمینه به مسئولان باشگاه پرسپولیس و برخی همبازیان سابقش در این تیم داده است اما او قبل از هرچیز باید با سپاهان برای جدایی و گرفتن رضایتنامه به توافق برسد.

در این مسیر ایجنت او تقریبا موفق عمل کرده و تا حد زیادی توانسته کارهای مربوط به جدایی‌اش از سپاهان را درست کند اما این فرد تمایلی برای انتقال عیسی به پرسپولیس ندارد زیرا با باشگاه فولاد به توافق اولیه رسیده است.
درواقع ایجنت آل‌کثیر که رابطه چندان خوبی با مدیریت باشگاه پرسپولیس ندارد می‌خواهد او را با یک رقم مالی خوب به فولاد ببرد. از طرفی باشگاه پرسپولیس هم تمایلی برای مذاکره با این ایجنت ندارد و از عیسی خواسته خودش پای مذاکره با آنها بنشیند.

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mjoj8