یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/13 06:55
کد خبر: 3937

پیام تسلیت باشگاه استقلال برای شهادت سلیمانی

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نسبت به شهادت سردار قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ مدیرعامل این تیم اسماعیل خلیل زاده با انتشار بیانیه ای نسبت به شهادت قاسم سلیمانی واکنش نشان داد. در پیام تسلیت آبی پوشان پایتخت آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿٢٣ احزاب﴾

از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده اند.

 * شهادت هنر مردان خداست

خبر تلخ و ناراحت کننده ترور سرادر سرافراز ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا باعث ناراحتی و تکدر خاطر مردم شریف و شهید پرور ایران شد.

ضایعه شهادت قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید بلند مرتبه راه حق که عمر خود را در راه سرافرازی ایران و اسلام هزینه کرد علو درجات و هم‌نشینی با مولا و مقصود خود مسئلت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mxg83