پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 13:38
کد خبر: 9188

اشتباه بارسلونا درباره این ستاره

روبرتو فرناندز، مدیر فنی سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه نباید فیلیپ کوتینیو را به بایرن قرض می‌داد و اعتقاد دارد که اگر این بازیکن در پست مناسب به کار گرفته شود، می‌تواند بازیکنی کلیدی برای آبی و اناری‌ها باشد.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ​فرناندز که بین سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۰ برای بارسا بازی کرد، در طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ به عنوان مدیر فنی بارسا کار کرد و مسئول انتقال کوتینیو به نوکمپ بود. کوتینیو که در لیورپول نمایش‌های درخشانی داشت، در سال ۲۰۱۸ با انتقالی ۱۶۰ میلیون یورویی به بارسلونا پیوست اما نتوانست در نوکمپ انتظارات را برآورده کند.

او در تابستان گذشته به طور قرضی به بایرن مونیخ رفت اما در این تیم باواریایی هم چندان درخشان نبود و بعید است این باشگاه بخواد بند خرید ۸۰ میلیون یورویی او را فعال کند. اما فرناندز معتقد است که بارسایی‌ها زمان کافی به کوتینیو ندادند؛ وگرنه این بازیکن می‌توانست به بازگشت این تیم به روزهای خوب کمک کند.

او به سایت گل گفت:" وقتی به بازی بارسا نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید به بازیکنان سریعی نیاز دارند که تعادل حریف را به هم بزنند. پاس دادن و پاس دادن خوب است اما نیاز به ظرفیت لازم برای بهم زدن توازن حریف را دارید زیرا بعید است که تنها با پاس دادن بتوانید به پیروزی برسید. فکر می‌کنم بوسکتس، آرتور، راکیتیچ و دی یونگ مهم هستند و همین طور کوتینیو. او هرگز نباید از بارسلونا جدا می‌شد.

بارسلونا تیم متفاوتی از بقیه است. مالکیت و حفظ توپ مناسب در این تیم مهم است و کوتینیو از این نظر استثنایی است. او غالبا گل می زند بنابراین من درک نمی‌کنم که چرا او قرض داده شد. تنها باید پست مناسبش در زمین پیدا می‌شد. شاید می شد با او بهتر کار کرد یا شاید او خودش را در شرایط بدی دید.

فکر می‌کنم بعضی بازیکنان نیاز به صبر دارند زیرا آنها هستند که باعث پیروزی در بازی‌ها می‌شوند."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pvxl4