شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/18 08:40
کد خبر: 6291

نیمکت خالی بلای جان استقلال در دربی شد

تعویض های مجیدی روند هجومی استقلال را مختل کرد.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ شاید فرهاد فردا با دیدن فیلم بازى و فروکش کردن هیجانات در خلوتش با منتقدان و کارشناسان و پیشکسوتان استقلال هم عقیده شود که تعویض مهدى قائدى اشتباه بوده و بیخود و بى جهت با یک تصمیم غلط زهر خط حمله خود را گرفته است.

فرهاد تا دقیقه شصت مربى برتر میدان بود و تدابیرش براى شکست پرسپولیس جواب داده بود ، اما خودزنى او و ترس بى موردش فضا را در اختیار پرسپولیس قرار داد تا از شکست یک تساوى شیرین بسازد.

40

البته نباید فراموش کنیم که دست مجیدى روى نیمکت بسیار خالى بود ، اما مى توانست با همین بضاعت هم پرسپولیس را شکست دهد اگر تصمیمات بهترى را اتخاذ مى کرد. مجیدی و مجید نامجو مطلق مطمئنا بابت این تعویض خودشان را شماتت می کنند اما خط دفاع استقلال در این بازی هم اشتباهات زیادی داشت و پر کردن آفساید توسط مدافعان آبی در دو صحنه ای که استقلال گل خورد نشان داد که خط دفاعی استقلال در دربی تمرکز زیادی نداشت. شاید با حضور عارف غلامی و سیاوش یزدانی وضع خط دفاعی استقلال بهتر بود.

16

استقلال با لشگر مصدومانش یعنی دیاباته، غلامی، یزدانی، اسماعیلی و البته دو رباط پاره یعنی محسن کریمی و داریوش شجاعیان دربی را نباخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vmaz4