-
تاریخ انتشار: 1402/03/25 16:16
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 41243

جذاب ترین بسته های جم فری فایر با ارزان ترین قیمت

قیمت جم فری فایر در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بسیار گران است. به همین دلیل بیشتر افراد، جم های ارزان قیمت این بازی را می خواهند. در این صورت شما می توانید با قیمت ارزان، بسته های متنوعی را تهیه کنید. البته ما در این مطلب بسته های مختلفی را معرفی کردیم که علاوه بر مزیت های ویژه هر کدام، می توانید تعداد زیادی جم فری فایر را به دست آورید. خرید این بسته ها نسبت به خرید جم فری فایر به صورت تکی، ارزشمندتر است. البته در سایت جم فری فایر، بسته های متنوع تکی این جم ها نیز وجود دارد.

احتمالا شما هم به عنوان یک بازیکن فری فایر به فکر خرید جم این بازی هستید. با نوسانات قیمت دلار، سایت های اینترنتی نیز جم فری فایر را با قیمتی گران به فروش می رسانند. علاوه بر قیمت گران جم های فری فایر، بعضی از فروشگاه های آنلاین نیز تنوع چندانی در بسته های خود ندارند. در این مطلب همراه ما باشید تا توضیح دهیم که برای خرید بسته های جم فری فایر با قیمت ارزان و تنوع بالا باید به کدام سایت مراجعه کنید.

 

مزایای استفاده از جم فری فایر در بازی

آیا تا کنون هنگام مبارزه در بازی فری فایر متوجه کمبود بعضی امکانات شده اید؟ اینجاست که شما نیاز به تجهیزات خاصی دارید. ولی چگونه می توان این امکانات را تهیه کرد؟ شما باید با دو روش پول رایج و درون برنامه ای این بازی را به دست آورید تا این امکانات را بخرید. بازی فری فایر تعداد محدودی جم فری فایر به هر بازیکن می دهد و این شما هستید که باید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی، بسته های جم موردنظرتان را بخرید.

11

زمانی که به سایت فروش جم مراجعه می کنید، بسته های متنوع جم فری فایر را در آن می بینید. با خرید هر یک از بسته ها، اکنون می توانید با قدرت بیشتری به بازی خود ادامه دهید. خرید بسته های متنوع و ارزان قیمت جم فری فایر باعث می شود پروفایل کاراکتر خود را ارتقا دهید، لباس های متنوعی در این بازی بخرید و شانس بیشتری برای زنده ماندن و برنده شدن داشته باشید.

 

بسته های متنوع جم فری فایر

انواع مختلفی از اسکین ها، لباس ها و سلاح ها وجود دارند. همچنین رویداد های متنوعی در بازی فری فایر اتفاق می افتد. بنابراین شما به عنوان یک گیمر حرفه ای باید بتوانید از طریق خرید بسته های متنوع جم در بازی فری فایر، قابلیت های کاراکتر خود را ارتقا دهید. ولی آیا با ویژگی های این بسته ها آشنایی دارید؟

 

خرید آفر های بازی فری فایر

با توجه به رویداد های تکمیلی که در بتل رویال ارائه می شوند، می توانید مقدار مشخصی از الماس ها را در این رویداد ها و آفر ها خریداری کنید. در این صورت مزایا و پاداش های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. آفر های فری فایر دقیقا یکی از همین رویداد های محبوب هستند که کلید صندوقچه جوایز در این بازی است. در واقع خرید آفر های فری فایر به شما کمک می کند که با شخصیت هایی که بیشترین توانایی را دارند بازی کنید و اسکین ها، جوایز و الماس های بیشتری را در اختیار داشته باشید.

 

خرید Level Up Pass با آیدی اکانت

برای خرید این بسته ها نیازی به این نیست که رمز اکانت خود را در اختیار سایت جم فری فایر قرار دهید. پس با وارد کردن آیدی اکانت، صاحب بسته Level Up Pass فری فایر می شوید. خرید لول آپ پس ها کمک می کند که با سرعت بیشتری بازی کنید، تعداد الماس های بازی خود را افزایش دهید و در نبرد، پیروز شوید. با خرید این بسته، جم فری فایر ارزان به دست می آورید و برنده صد ها الماس در بازی می شوید.

با خرید بسته Level Up Pass فری فایر می توانید تعداد زیادی جم را با کمترین هزینه دریافت کنید. یعنی خرید Level Up Pass نسبت به خرید جم فری فایر به صورت مستقیم قیمت ارزانتری دارد. جوایز لول آپ پس در هر مرحله برای بازیکنان متفاوت بوده و در مجموع، حداقل 570 جم به دست می آورید. شما در لول دوم، 200 جم فری فایر و در هر مرحله چهارم، ششم، هشتم، دهم، سیزدهم، شانزدهم، بیستم، بیست و پنجم و مرحله سی، 50 جم کسب می کنید.

 

بسته Super VIP فری فایر

بازی فری فایر مکس دو نوع عضویت هفته و ماهانه را برای بازیکنان خود در نظر گرفته است. هر یک از عضویت ها از مزایای ویژه ای برخوردار هستند. با خرید بسته Super VIP می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و از مزایای هر دو نوع عضویت استفاده کنید. زیرا بسته های weekly membership و monthly membership نیز موجود هستند و هر کدام مزایا و جوایز خاصی دارند. ولی در سایت جم فری فایر و با خرید بسته Super VIP هزینه یکی از آن ها را بپردازید و از مزایای هر دو بسته بهره مند می شوید. با تهیه این بسته می توانید تغییرات زیر را در بازی خود ببینید:

 

  • آیکون VIP در بازی شما درج می شود.
  • جعبه هدیه ای حاوی 30 توکن Evo Gun را به دست می آورید.
  • 450 الماس به دست می آورید که شامل 15 الماس در هر روز است.
  • امتیاز فروشگاه با تخفیف را کسب می کنید.

بسته های استارتر پک

سایت جم فری فایر برای بازیکنان مبتدی نیز بسته هایی را در نظر گرفته است. این بسته های شروع برای بازیکنانی است که می خواهند بازی فری فایر را آغاز کنند. جوایز این بسته های استارتر نسبت به قیمت جم فری فایر و هر یک از اقلام، حدود 90 تا 95 درصد تخفیف دارد. با خرید بسته های استارتر پک دیگر نیازی نیست برای آپدیت هر یک از قابلیت ها به صورت مجزا، هزینه ای بپردازید. کافی است بسته های استارتر پک را تهیه کنید.

22

 

بسته استارتر پک Pet Panther

این بسته قابلیت استفاده از حیوانات در بازی فری فایر را به شما می دهد. شما می توانید در بازی های انفردای و گروهی خود از این بسته استفاده کنید. این حیوانات شانس شما برای زنده ماندن و برنده شدن در بازی را افزایش می دهند. برای بازی های انفرادی حیواناتی مانند Poring را برای ارتقا قدرت انتخاب کنید. در بازی های گروهی نیز برای هماهنگی با گروه، انتخاب یکی از حیوانات مانند poring، falco و Detective Panda تاثیر زیادی در برنده شدن گروهتان دارد.

 

بسته استارتر پک Legendery Gun

برای تهیه انواع سلاح ها در طول بازی، بسته استارتر پک Legendery Gun را بخرید. همچنین اگر در طول بازی نیاز به ارتقای سلاح خود داشتید، با استفاده از این استارتر پک می توانید از اسلحه های ارتقا یافته استفاده کنید و دشمنانتان را شکست دهید.

 

بسته استارتر پک The Mobster

با لباس های متفاوت، کاراکتر خود را ارتقا دهید! هر یک از لباس هایی که بازیکنان در این بازی می پوشند نیز قابلیت خاصی دارد. پس این استارتر پک را تهیه کنید و در هر زمانی که خواستید، لباس کاراکتر خود را عوض کنید. با هر اکانت تنها یک بار می توانید از این استارتر پک ها استفاده کنید.

 

خرید جم فری فایر با قیمت ارزان

قیمت جم فری فایر در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بسیار گران است. به همین دلیل بیشتر افراد، جم های ارزان قیمت این بازی را می خواهند. در این صورت شما می توانید با قیمت ارزان، بسته های متنوعی را تهیه کنید. البته ما در این مطلب بسته های مختلفی را معرفی کردیم که علاوه بر مزیت های ویژه هر کدام، می توانید تعداد زیادی جم فری فایر را به دست آورید. خرید این بسته ها نسبت به خرید جم فری فایر به صورت تکی، ارزشمندتر است. البته در سایت جم فری فایر، بسته های متنوع تکی این جم ها نیز وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqb8n