یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/01 04:03
پرسپولیس| عبدالکریم حسن
کد خبر: 127622

ستاره جدید پرسپولیس صفحه تیم جدیدش را فالو کرد| فاصله مرد سال آسیا با پرسپولیس تنها یک امضاست

عبدالکریم حسن طی روزهای آینده وارد ایران می شود تا در تست های پزشکی شرکت کند و بعد رسما قرارداد کتبی خود را در سازمان لیگ به ثبت برساند.

به گزارش رصد‌ ورزشی، طی روزهای گذشته خبر جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات در صدر اخبار پرسپولیس بوده است. اخباری که گمانه زنی‌هایی را در خصوص حضور ستارگان جدید در تیم پرسپولیس مطرح می‌کند. در روزهایی که هنوز وضعیت نیمکت پرسپولیس مشخص نشده است، مدیران باشگاه مذاکراتی را با عبدالکریم حسن انجام داده اند تا بتوانند نقطه ضعف تیم پرسپولیس در پست دفاع چپ را برطرف کنند.

توافقات خوبی با عبدالکریم حسن انجام شده و او طی روزهای گذشته قراردادی که به شکل اینترنتی برایش ارسال شده را هم امضا کرده است و در ادامه فصل پیراهن سرخ پوشان تهرانی را به تن می کند.

گفتنی است طبق بلیتی که مدیران پرسپولیس گرفته اند، عبدالکریم حسن طی روزهای آینده وارد ایران می شود تا در تست های پزشکی شرکت کند و بعد رسما قرارداد کتبی خود را در سازمان لیگ به ثبت برساند.

عبدالکریم حسن که سابقه کسب عنوان مرد فوتبال آسیا را هم در کارنامه دارد با فالو کردن صفحه رسمی پرسپولیس نشان داد یک امضا تا پرسپولیس فاصله دارد.

 

عکس| عبدالکریم حسن صفحه پرسپولیس را فالو کرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ypzdb