دوشنبه 21 خرداد 1403 - 10 Jun 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/11 14:06
کد خبر: 530

قتل فوتبالیست زن با ضربات چاقو!

تارانیا کلارک، بازیکن تیم ملی زنان جامائیکا، با تعداد زیادی ضربه چاقو به قتل رسید.

 

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: تارانیا کلارک، بازیکن تیم ملی زنان جامائیکا، در یک درگیری بر سر تلفن همراهش و با ضربات چاقو به قتل رسید. این اتفاق تلخ در شهر کینگستون، پایتخت کشور جامائیکا، رخ داد. پلیس جامائیکا تایید کرد که این هافبک 20 ساله پس از تحمل درد زیاد، سرانجام در بیمارستان از دنیا رفته است. طبق گزارش های اعلام شده این قتل بر اثر یک درگیری به خاطر تلفن همراه و ساعت 20:50 روز پنج شنبه رخ داده است. همچنین یک زن متهم اول قتل کلارک است.

کلارک در اولین بازی ملی خود برای جامائیکا و در جریان پیروزی 12-1 این تیم مقابل کلمبیا گلزنی کرده بود. او همچنین در زمینه باشگاهی برای تیم واترهوس اف سی به میدان می رفت.

پس از این اتفاق تلخ فدراسیون فوتبال جامائیکا در این زمینه بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:" فدراسیون از مرگ خانم کلارک بسیار اندوهگین است. او نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه در قامت یک انسان نیز بسیار متعهد و فوق العاده بود. این اتفاق تلخ را به خانواده او، دوستانش، اعضای دانشگاه و هم تیمی هایش در واترهوس تسلیت می گوییم. همه تلاش خود را برای حمایت از مادر و دوستان او انجام خواهیم داد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/84bde3