چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 24 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/03 15:33
کد خبر: 112

واکنش جنجالی کمالوند به شکست مقابل استقلال

​سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نتیجه‌ای که در بازی تیمش مقابل استقلال رقم خورده است را منصفانه نمی‌داند.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: فراز کمالوند بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، اما نتیجه آن منصفانه نبود. از شاگردانم به خاطر عملکردشان ممنونم. تیم ما امروز اندازه توانش و بودجه‌ای که داریم عملکرد خیلی خوبی داشت.

وی در ادامه افزود: ترکمان بازیکن جوان ما که امروز ستاره زمین بود مبلغ قراردادش 200 میلیون تومان است در حالی که خودتان می‌دانید قرارداد بازیکنان دیگر تیم‌ها چقدر است. حرف اصلی من این است که هر شخص در هر مقامی فرق نمی‌کند داور باشد یا هر فرد دیگری باید عدالت‌محور باشد. در مورد داوری که نباید صحبت کنیم، حق اعتراض هم که نداریم اما در مورد برخی مسائل حرف که می‌توانیم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: داور امروز دو پنالتی مسلم برای ما نگرفت و گل سالم‌مان را هم آفساید اعلام کرد. تیمی که شب قبل از مسابقه یک نفر از مجوعه تیم پول هتلش را می‌دهد و کل بودجه‌اش به 10 میلیارد نمی‌رسد، چرا باید اینچنین حقش خورده شود؟! آیا این انصاف است که با تیم ما چنین برخوردی شود؟! تیمی که چهار پنج جوان را در لیگ برتر بازی داده است، نباید اینچنین مورد بی‌مهری قرار بگیرد. من مانده‌ام داور چطور گل محمد نوری را آفساید گرفته است در حالی که کاملاً مشخص بود او در آفساید نیست. کاری به این ندارم که توپ در محوطه جریمه به دست مدافع استقلال برخورد کرد یا نه، اما خطای محرز پنالتی که روی پاکدل اتفاق افتاد چرا گرفته نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/m2lrk2